Az emberi tényező fontossága a szállodaiparban, a vendégelégedettség és a szállodai gazdasági eredmény kapcsolata a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységeinek példáján

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Engelbrecht Zsaklin
Other Authors: Cservák Dr György
Format: Thesis
Kulcsszavak:Vendégelégedettség
Panaszszituáció menedzsment
Szervezett vendégelégedettség mérés
Kompenzációs eljárás
Frontszemélyzet szerepe
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/4378

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg4378
005 20160216145849.0
008 151210suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Engelbrecht Zsaklin 
245 1 3 |a Az emberi tényező fontossága a szállodaiparban, a vendégelégedettség és a szállodai gazdasági eredmény kapcsolata a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységeinek példáján  |c Engelbrecht Zsaklin  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Vendégelégedettség 
695 |a Panaszszituáció menedzsment 
695 |a Szervezett vendégelégedettség mérés 
695 |a Kompenzációs eljárás 
695 |a Frontszemélyzet szerepe 
700 1 |a Cservák Dr György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/4378/1/SZAKDOLGOZAT%20Engelbrecht%20Zsaklin.pdf  |z Dokumentum-elérés