A Villányi borvidék marketingtevékenysége

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szabó Evelin
Other Authors: Deák Attila
Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:bormarketing
borturizmus
hipotézis
marketingstratégia
primer vizsgálatok
SWOT-elemzés
Villány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43834
Description
Abstract:Szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogy melyek a Villányi Borvidék marketingtevékenységeinek jellemzői a borok értékesítése és a borturizmus területén, hogy hogyan ítélik meg a fogyasztók a Villányi Borvidéket, valamint, hogy milyen lehetőségei vannak Hipotézisek: H1: A Villányi Borvidék borai kedveltebbek a férfi fogyasztók körében, mint a női fogyasztók körében. H2: A bor kiválasztása során a legfontosabb tényező a minőség. H3: A magasabb végzettségű válaszadók gyakrabban járnak borkóstolókra. H4: A 30 év alatti fogyasztók nagyobb arányban vesznek részt borfesztiválokon, mint a 30 év felettiek. Tervezett felépítés: 1.     Bevezetés 2.     Szakirodalmi áttekintés Bormarketing definíciója és szintjeiA bor, mint márkaBormarketing eszközeiA fogyasztók jellemzőiÉrtékesítési lehetőségekA bormarketing és a borturizmus 3.     A Villányi BorvidékA borvidék bemutatásaA borvidék borainak bemutatásaA borturizmusA Villányi Borvidék SWOT analíziseKutatásmódszertanPrimer kutatás eredményeinek ismertetése 6.     Hipotézisek tesztelése, következtetések 7.     Befejezés