Marketingkommunikációs módszerek bemutatása a hollywoodi blockbuster filmek népszerűsítésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Iring Janka Sára
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Pőcze Balázs
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:filmgyártás
filmipar
kommunikáció
kommunikációs csatornák
marketing terv
nagyvállalatok
nemzetközi marketing
termékstratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43837

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43837
005 20230420135231.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Iring Janka Sára 
245 1 0 |a Marketingkommunikációs módszerek bemutatása a hollywoodi blockbuster filmek népszerűsítésében  |c Iring Janka Sára  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a filmek, fő fókuszban a hollywoodi blockbusterek marketingkommunikációs módszereit, átfogó ismereteket alkossak a filmiparról, mint ágazatról, és betekintést nyújtsak a filmek valódi sikerének titkába. A gyártók és a forgalmazók módszereit megvizsgálva keresem a választ arra, hogy mely reklámozási eszközök bizonyulnak a leghatékonyabbnak. Kutatásomban előtérbe kerül a fogyasztói motiváció, tudatosság és befolyásolhatóság. Továbbá, dolgozatomban kitérek a streaming szolgáltatók divatosságára és az egyes marketingkommunikációs csatornák effektív használatára filmek népszerűsítése esetén. 
695 |a filmgyártás 
695 |a filmipar 
695 |a kommunikáció 
695 |a kommunikációs csatornák 
695 |a marketing terv 
695 |a nagyvállalatok 
695 |a nemzetközi marketing 
695 |a termékstratégia 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
700 1 |a Pőcze Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43837/1/Iring_Janka_S%C3%A1ra_PJ70M7.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43837/2/Biralat_Iring_Janka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43837/3/2022-12-16%2014.00.10.pdf  |z Dokumentum-elérés