Marketingkommunikációs módszerek bemutatása a hollywoodi blockbuster filmek népszerűsítésében
Elmentve itt :
Szerző: | Iring Janka Sára |
---|---|
További közreműködők: |
Harsányi Dr. Dávid
Pőcze Balázs |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | filmgyártás filmipar kommunikáció kommunikációs csatornák marketing terv nagyvállalatok nemzetközi marketing termékstratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43837 |
Hasonló tételek
Product Placements in Blockbuster Movies
: Kalotai Martin
: Kalotai Martin
Közösségi marketing szerepe a rendezvények népszerűsítésében
: Fésűs Liza Sára
: Fésűs Liza Sára
Influencerek szerepe a turisztikai célpontok népszerűsítésében
: Pingiczer Anett
: Pingiczer Anett
A Magyar Államkincstár szerepe és lehetőségei az állampapírok népszerűsítésében
: Lugosi Sándorné
: Lugosi Sándorné
Filmek, mint márkaépítés
: Baracsi Attila Péter
: Baracsi Attila Péter
A marketingstratégiák hatékonyságának elemzése a belföldi és külföldi utazások népszerűsítésében
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Filmek a fejünkben A filmturizmus, mint a kulturális turizmus új aspektusa
: Tóth Tímea Zsófia, et al.
Megjelent: (2019)
: Tóth Tímea Zsófia, et al.
Megjelent: (2019)
II. világháborús filmek a propaganda tükrében
: Tóth Zoltán
: Tóth Zoltán
Star Wars filmek, mint kommunikációs eszközök
: Hegedüs Dominika
: Hegedüs Dominika
A média és a filmek által kommunikált autizmuskép
: Bereczky Réka
: Bereczky Réka
Filmek és sorozatok kultusza, mint motiváció a turizmusban
: Kállai Karolin
: Kállai Karolin
Dél-koreai filmek és sorozatok fogyasztóinak vizsgálata Magyarországon
: Porcza Erika Brigitta
: Porcza Erika Brigitta
Az egész estés Disney élőszereplős filmek elemzése Magyarországon
: Medve Laura
: Medve Laura
A Marvel-moziverzum, és a Star Wars filmek sikeressége
: Hakimi Diána
: Hakimi Diána
Filmturizmus, az Egyesült Királyságban forgatott filmek hatása az ország turizmusára
: Simkai Réka Magdolna
: Simkai Réka Magdolna
A Barbenheimer mozgalom szerepe a Barbie és Oppenheimer filmek marketingkampányának sikerében
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
A Hayao Miyazaki által rendezett animációs filmek helyzete az Oscar-díjátadón
: Varga Ákos
: Varga Ákos
Marketingstratégiai módszerek a szállodaiparban-Marketingkommunikációs eszközök válságidőszakban, a COVID-19 tükrében
: Kormos Panni
: Kormos Panni
Olasz filmek hatása a turisztikai desztinációk és attrakciók kiválasztására a magyar turisták körében
: Pap Anna
: Pap Anna
Scorecard alapú szervezetirányítási módszerek bemutatása
: Rózsa Márton Gergely
: Rózsa Márton Gergely
A filmturizmus jelentősége Budapest kulturális turizmusában - Hogyan hatnak a filmek a budapesti turizmus gazdaságára?
: Tóth Tímea Zsófia
: Tóth Tímea Zsófia
Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében
: Bosnyák Marcell Boldizsár
: Bosnyák Marcell Boldizsár
Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Deák Zsófia Janka
: Deák Zsófia Janka
Környezetvédelem marketingkommunikációs szempontból
: Kovács Sára
: Kovács Sára
Folyamatjavítási eszközök és módszerek bemutatása a nagyvállalatoknál
: Győri Patrik Botond
: Győri Patrik Botond
A munkahelyi motiváció és az ösztönzési módszerek vizsgálata Magyarországon
: Pribojszki Sára
: Pribojszki Sára
Könyvvizsgálati módszerek bemutatása egy gyártó vállalkozáson keresztül
: Molnár Júlia Mercédesz
: Molnár Júlia Mercédesz
A Mátrix trilógia mitológiája, üzenete a mai modern mítoszok, szimbólumok társadalmi szerepének vizsgálata a Mátrix filmek tükrében
: Csibi Adrienn
: Csibi Adrienn
Ravkától, a Megyén át, a 9 3/4 vágányig - avagy filmek és sorozatok kultusza, mint motiváció a turizmusban
: Kállai Karolin
: Kállai Karolin
Munkaerőmegtartási módszerek elméletben és gyakorlatban
: Bak László
: Bak László
Marketingkommunikáció bemutatása a szállodaiparon keresztül
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Folyamatmenedzsment módszerek bemutatása, alkalmazásának feltételei, és hatása a hatékonyságra
: Mikó Levente Szabolcs
: Mikó Levente Szabolcs
AP Marketing Kft. marketingkommunikációs bemutatása
: Simon Dóra Kitti
: Simon Dóra Kitti
Toborzás és kiválasztási módszerek és gyakorlatok bemutatása az IT szektorban
: Varga Barnabás Áron
: Varga Barnabás Áron
Könyvvizsgálati módszerek és folyamatok bemutatása egy kereskedelmi vállalkozás esetében
: Simai Máté
: Simai Máté
A követeléskezelési módszerek elemzése
: Barócs Dávid
: Barócs Dávid
Hasonló tételek
-
Product Placements in Blockbuster Movies
: Kalotai Martin -
Közösségi marketing szerepe a rendezvények népszerűsítésében
: Fésűs Liza Sára -
Influencerek szerepe a turisztikai célpontok népszerűsítésében
: Pingiczer Anett -
A Magyar Államkincstár szerepe és lehetőségei az állampapírok népszerűsítésében
: Lugosi Sándorné -
Filmek, mint márkaépítés
: Baracsi Attila Péter