Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Laczi Dorottya
További közreműködők: Gerzsó Márk
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztó(k)
marketingeszközök
online marketing
reklámkampányok
reklámok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43856

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43856
005 20230420135300.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Laczi Dorottya 
245 1 3 |a Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon  |c Laczi Dorottya  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Azért választottam a közösségi média marketinget a kutatásom témájának, mert az ez egy olyan szakterület, ami folyamatosan változik és óriási hatással van a cégek működésére. Egyre többen ismerik fel a közösségi médiában rejlő hatalmas lehetőségek, ezért a piac egyre telítettebb, vagyis egyre nehezebb kitűnni a termékeinkkel. Kutatásomban szerettem volna megismerni a fogyasztók véleményét a közösségi médiában található hirdetésekkel kapcsolatban illetve megtudni azt, hogy milyen mértékben van egy-egy hirdetés hatással a vásárlási döntéseikre. Továbbá kutatásom fontos eleme volt az is, hogy megismerjem, hogy melyik közösségi média platformon találkoznak a legtöbb hirdetéssel és ezeket mennyire találják zavarónak. Szekunder kutatásom során bemutattam a marketing fejlődést, a különböző marketing eszközöket, feltártam a hagyományos és online marketing közötti különbségeket, kielemeztem a Facebook és Instagram hirdetéseket, majd dolgozatom második felében a reklám és reklámpszichológia hatásaival foglalkoztam. Szekunder kutatásom során rendelkezésemre álltak hazai és külföldi cikkek, tanulmányok, szakirodalmak és statisztikai adatok. A saját primer kutatásomat egy anonim online kérdőív illetve szakértői mélyinterjú segítségével végeztem el. A kutatás egyértelműen bebizonyította, hogy napjainkban a vállalkozások életében elengedhetetlen a közösségi média platformokon való jelenlét. Azonban online marketing gyakornokként megtanultam, hogy a legfontosabb lépés az ügyfél céljait megismerni, hiszen ezek alapján tudjuk meghatározni a célcsoportot, amely elengedhetetlen, mivel a célcsoportnak megfelelően kell kiválasztanunk a használni kívánt platformot. 
695 |a fogyasztó(k) 
695 |a marketingeszközök 
695 |a online marketing 
695 |a reklámkampányok 
695 |a reklámok 
700 1 |a Gerzsó Márk  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43856/1/Szakdolgozat_Laczi%20Dorottya_2022_12_05.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43856/2/Szakdolgozat%20k%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43856/3/Laczi%20Dorottya.pdf  |z Dokumentum-elérés