„Nincs időm olvasni” – kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
Saved in:
Main Author: | Papp Dóra |
---|---|
Other Authors: |
Jávor Zsófia
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás marketing marketingkommunikáció olvasás olvasási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43864 |
Similar Items
„Nincs időm olvasni” - kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra
: Papp Dóra
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
: Lőrinczi Ágnes
: Lőrinczi Ágnes
A nyelvtudás üzlet – nyelvtudás nélkül nincs üzlet
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2014)
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2014)
Hogyan lehet sikeres egy iskola marketingterve?
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
A deviancia, mint társadalmi kihívás
: Deák Zoltán Tamás
: Deák Zoltán Tamás
A gazdasági globalizáció okozta kihívás, avagy a tarnszferárazás területének szabályozása
: Ácsbold Mercédesz
: Ácsbold Mercédesz
Hogyan lehet vezetőként coach sapkában eredményesnek lenni?
: Kovács Hajnalka
: Kovács Hajnalka
EU-csatlakozás - Nagy kihívás kis vállalkozásoknak
: Nádor Éva
Published: (2003)
: Nádor Éva
Published: (2003)
Luxus kicsiben- avagy hogyan lehet elérni a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetébe
: Nagy Erika Gabriella
: Nagy Erika Gabriella
Kihívás a vendéglátóipar számára Sportolók étkeztetése, ételallergiás és ételintoleranciás sportolók táplálkozása
: Pintér Hanna Léna
: Pintér Hanna Léna
Kihívás vagy általános tendencia - az online aukció térhódítása
: Fónai Bernadett Kinga
: Fónai Bernadett Kinga
Hogyan lehet sikeres vállalkozás egy online videójáték csatorna működtetése?
: Pusztai Tamás
: Pusztai Tamás
A demográfiai válság mint gazdaságpolitikai kihívás kezelése Magyarországon
: Tüdő Petra
: Tüdő Petra
BI eszközök alkalmazási lehetőségei vállalati környezetben - avagy hogyan is lehet a részvényeseket / döntéshozókat egyszerűbben és gyorsabban tájékoztatni
: Grád András Tamás
: Grád András Tamás
Alternatív városnézés Budapesten, mint új kihívás az idegenforgalmi szakma számára
: Urbán Cintia
: Urbán Cintia
Internet szolgáltatás a szállodaiparban, hogyan lehet lépést tartani a változó vendégigényekkel
: Barcza Fruzsina
: Barcza Fruzsina
Miért az Aquincum, mint hotel? Az Aquincum Hotel Budapestben eltöltött gyakorlati időm részletes bemutatása és marketing módszereinek elemzése
: Bodoki Attila
: Bodoki Attila
Hogyan lehet a részből egész-ség? avagy Mit tehet egy kisvállalkozás a minőségi egészségügyi ellátáshoz való hozzáférés bővítéséért?
: Szabó Zoltán
: Szabó Zoltán
Hogyan lehet szörfözni egy már fragmentált piacon? A Surf márkabevezetési stratégiája és kihívó szerepe
: Gellért Barbara
: Gellért Barbara
A forma-1 jövője, avagy mennyire lehet fenntartható a „király kategória”
: Oláh Bálint
: Oláh Bálint
Önarckép írói módra, avagy lehet-e regényt írni a regényírás lehetetlenségéről?
: Kripkó Edit
Published: (2008)
: Kripkó Edit
Published: (2008)
Lehet-e Magyarországon húzóágazat a mezőgazdaság?
: Ilyés Levente László
: Ilyés Levente László
Lehet-e egy sportlovarda jövedelemező befektetés?
: Barna Christopher Andrew
: Barna Christopher Andrew
Hogyan lehet eldöntendő kérdésre négy választ adni? Politikai marketing működésének bemutatása a 2016-os országos népszavazás tükrében
: Nagy János Máté
: Nagy János Máté
Az SAP rendszer bemutatása és használatának vizsgálata az Electrolux Lehet Kft-nél.
: Szelőczei Dóra
: Szelőczei Dóra
Melyek azok a felületek, amelyeken leginkább megszólíthatók a Z generáció tagjai, és hogyan lehet őket bevonzani a szakképzésbe?
: Ligetfalvi Gerda
: Ligetfalvi Gerda
A konfliktuskezelés eleme lehet a cég stratégiájának?
: Fenyvesi Mercédesz
: Fenyvesi Mercédesz
Lehet-e uchi egy soto?-avagy A japán-magyar kulturális különbségek hatása egy vállalat eredményességére
: Szegő Réka
: Szegő Réka
The end of Switzerland ; Budapest Európa fürdő-fővárosa lehet [fordítás]
: Dimity Annamária
: Dimity Annamária
Szingapúr avagy hogyan lett az Oroszlánvárosból „harapós kistigris"
: Kácsor Mónika
Published: (2007)
: Kácsor Mónika
Published: (2007)
A szoftvertesztelés határai - Meddig lehet eljutni az automatizált teszteléssel?
: Hoffer Tibor Géza
: Hoffer Tibor Géza
Hogyan alapítsunk céget (Avagy ötlettől a megvalósításig)
: Horváth Enikő
: Horváth Enikő
Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell
: Farkas Laura
: Farkas Laura
Tüntetni szabad, lógni csak a szülők segítségével lehet.
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
Dilemmák és választások lehet-e egyensúly a munka és a magánélet között?
: Illés Dóra
: Illés Dóra
Hogyan kóstoljunk bort? Vakon kóstolás – szubjektív, avagy objektív?
: Kiss Zsófia
: Kiss Zsófia
Hogyan tovább, avagy a családi vállalkozások legnagyobb kihívásai
: Oláh Viktor
: Oláh Viktor
Illat- és színmarketing, avagy hogyan ösztönöznek vásárlásra érzékszerveink
: Basa Bella
: Basa Bella
Prezentációk technikai háttere avagy hogyan készítsünk hatásos prezentációkat
: Horváth Gábor
: Horváth Gábor
Similar Items
-
„Nincs időm olvasni” - kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra -
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
: Lőrinczi Ágnes -
A nyelvtudás üzlet – nyelvtudás nélkül nincs üzlet
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2014) -
Hogyan lehet sikeres egy iskola marketingterve?
: Lakatos Mária -
A deviancia, mint társadalmi kihívás
: Deák Zoltán Tamás