A Topjoy online kommunikációs stratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csatlós Rita
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Várkonyi Vilmos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói igény
hirdetés
közösségi média
marketing
marketingkommunikáció
online
online reklám
reklám
stratégia
Topjoy
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43874

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43874
005 20230420135333.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csatlós Rita 
245 1 2 |a A Topjoy online kommunikációs stratégiája  |c Csatlós Rita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom a Topjoy márka online kommunikációs stratégiáját vizsgálja. Célom a kutatásommal az, hogy megvizsgáljam, hogy a fogyasztók az online reklámokat milyen formában tartják befogadhatóbbnak, valamint kutatni, hogy a Topjoy hogyan reklámozzon az online felületein, hogy az a fogyasztóknak tetszen, elérje a kívánt hatást és szívesebben végignézzék az online hirdetést. Továbbá célom információt gyűjteni arról, hogy a Topjoy hogyan tudna úgy jelen lenni az online térben, hogy a fogyasztókat érdekelje a reklám, ehhez milyen elemekre van szükség, valamint mikor, hol és mennyit szükséges hirdetni. A dolgozat első felében a Topjoy márkát mutatom be, elemzem a makro-, és mikrokörnyezetét. Ez után rátérek a fogyasztó magatartás vizsgálatára, majd a stratégia kialakításán belül a piacszegmentációra és a marketing mix elemzésére. Ezt követően a primer kutatásom mutatom be, aminek első részében egy kvalitatív kutatást végzek el, fókuszcsoportos megkérdezés formában. Ezzel az a célom, hogy feltárjam azokat a lehetséges kérdéseket, amiket a további kutatásomban meg kell kérdeznem. Illetve ad egy képet, hogy a fogyasztók hogyan vélekednek a kutatási témámról. Ezekben az interjúkban azt vizsgálom, hogy a résztvevők milyen online oldalakat használnak, milyen szokásaik vannak az internetezéssel kapcsolatban, továbbá, hogy milyen szempontok alapján értékelik az online reklámokat, valamint hogyan viszonyulnak a reklámokhoz általánosságban és Topjoy specifikusan. A fókuszcsoportos interjúkat követően kvantitatív kutatást is végzek. Ezt online kérdőívvel bonyolítom le. A kutatás célja, hogy kiderüljön, hogy a Topjoy hogyan reklámozzon az online felületeken, hogy a fogyasztóknak a legbefogadhatóbb legyen. Ehhez olyan kérdésekre szeretnék választ kapni, mint mely közösségi média platformokon vannak jelen a célcsoport személyei, valamint, hogy milyen típusú reklámokat szeretnek. Itt gondolok az álló vagy mozgó kép formájára, a hangra és zenére a reklám alatt, illetve arra, hogy ki által legyen reklámozva a termék. A dolgozat végén megfogalmaztam javaslatokat a témakörben, illetve a márka számára. Ilyen például, hogy érdemes lenne, ha több és frissebb információk állnának rendelkezésre a Topjoy honlapján, valamint az internetes keresésekben, a közösségi oldalak nyújtotta lehetőségek kihasználása a fogyasztói igények kutatásához, valamint érdemes lenne megfontolni azt a koncepciót, hogy személyek is szerepeljenek a hirdetésekben, bejegyzésekben, továbbá az ismert személyek általi reklámozást is megfontolandónak vélem. 
695 |a fogyasztói igény 
695 |a hirdetés 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online 
695 |a online reklám 
695 |a reklám 
695 |a stratégia 
695 |a Topjoy 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
700 1 |a Várkonyi Vilmos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43874/1/Csatl%C3%B3s.Rita-szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43874/2/Csatl%C3%B3s%20Rita%20TOR0P9.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43874/3/Szakdolgozati%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s%20Csatl%C3%B3s%20Rita.pdf  |z Dokumentum-elérés