Fogyasztói trendek változása a tetoválás világában.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Salamon Péter
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Pápai Alexandra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitálismarketing
fogyasztói trendek
marketing
marketingterv
szolgáltatásmarketing
tetoválás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43876
Leíró adatok
Kivonat:A tetoválás világa rengeteget formálódott az évtizedek folyamán. A szakdolgozatomban ezekre a változásokra tértem ki és próbáltam összefüggően vizsgálni, hogyan változtak a fogyasztók szokásai az évtizedek alatt. Mikre volt igény, bizonyos évtizedekben és a tetoválók milyen módon maximalizálták a bevételüket, hogyan próbálták meglovagolni az éppen aktuális trendeket. Kitértem a tetoválás ősi múltjára, majd a dolgozatom végére eljutunk napjainkig, amikor az online marketingnek hatalmas szerepe lett nem csak a tetoválás világában, de szinte bárhol. Foglalkoztam az online hirdetésekkel, szolgáltatásmenedzsmenttel és szolgáltatásmarketinggel. A kutatási kérdőívemben pedig feltártám, hogy főleg a fiatal hölgy közönségnek, mely tetoválás stílusok nyerték el legjobban a tetszésüket. Úgy gondolom, a szakdolgozatom nagy segítség lehet, tetoválószalonoknak, tetoválóknak vállalkozásuk fejlesztésére.