Reklámok hatása a különböző generációkra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Radeczki Eszter Boglárka
További közreműködők: Adravetz Ákos
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:baby boom
generáció marketing
marketing
reklám
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43877
Leíró adatok
Kivonat:Manapság akármerre járunk, mindenhol találkozunk különböző reklámokkal, mind online, mind offline. Szinte minden területen alkalmazzák a marketinget, mivel sikerrel akarják eladni termékeiket. Azonban tagadhatatlan, hogy az ilyen mennyiségű reklámnak már komoly társadalmi hatása van. Dolgozatom témáját nemcsak azért választottam, mert a reklám kereskedelem és marketing szakos hallgatóként kézenfekvő téma. A reklámok és annak hatásai már fiatal korom óta foglalkoztatnak. Sokszor, sokan alábecsülik a jelentőségét, pedig egy jól működő termék vagy szolgáltatás egyik alapja az szinte minden esetben a marketing.