A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Péter Dóra
További közreműködők: Szántó Dr. Szilvia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Piaci helyzetelemzés
Nyomtatott sajtó
Marketingmix
Kampány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/4388

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg4388
005 20160127145626.0
008 151210suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Péter Dóra 
245 1 2 |a A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban  |c Péter Dóra  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban 
695 |a Piaci helyzetelemzés 
695 |a Nyomtatott sajtó 
695 |a Marketingmix 
695 |a Kampány 
700 1 |a Szántó Dr. Szilvia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/4388/1/P%C3%A9ter%20D%C3%B3ra-SM0HTU_Szakdolgozat_2015.pdf  |z Dokumentum-elérés