Nálad célba ér? A Munch, mint startup marketingkommunikációja az egyetemisták körében
Elmentve itt :
| Szerző: | Nagy Viktória |
|---|---|
| További közreműködők: |
Farkas Nikolett
Mucha László |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | élelmiszerpazarlás kutatás marketing marketingkommunikáció Munch startup Z gereráció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43881 |
Hasonló tételek
Mennyit ér az egészség?
: Bársony Fruzsina
: Bársony Fruzsina
Kapunyitási pánik hatásának vizsgálata végzős egyetemisták körében
: Soltész Viktória
: Soltész Viktória
Élelmiszer-pazarlás a magyar egyetemisták körében
: Dénes Bertilla
: Dénes Bertilla
Élelmiszer-pazarlás a magyar egyetemisták körében
: Dénes Bertilla
: Dénes Bertilla
Az egészségtudatosság szerepe az alkoholfogyasztó egyetemisták körében
: Takács Réka
: Takács Réka
Pénzügyi tudatosság a középiskolások és egyetemisták körében
: Skerlecz Bianka
: Skerlecz Bianka
Az érzékszervi marketing hatékonyságának vizsgálata az egyetemisták körében
: Denkovics Dorina
: Denkovics Dorina
Pszichológiai immunrendszer működése egyetemisták és munkavállalók körében
: Zámbó Judit
: Zámbó Judit
A pénzügyi kultúra vizsgálata a magyar egyetemisták körében
: Galambos Tamás
: Galambos Tamás
Mennyit ér egy tanúsított minőségirányítási rendszer?
: Polyák Anett Csilla
: Polyák Anett Csilla
Egyetemisták vállalkozói hajlandósága
: Ternóczky Gergő
: Ternóczky Gergő
Mit ér a diploma, avagy érdemes-e tanulni?
: Lovasné Avató Judit
Megjelent: (2009)
: Lovasné Avató Judit
Megjelent: (2009)
Aranyat ér? - Az arany szerepe a modern befektetések világában
: Pál Roxána Szolanzs
: Pál Roxána Szolanzs
Külföldi mobilitási motivációk vizsgálata a magyar egyetemisták körében, Dél-Koreára fókuszálva
: Roszik Erzsébet Anna
: Roszik Erzsébet Anna
Izrael mint startup nagyhatalom
: Szilágyi Anna
: Szilágyi Anna
Startup, mint vállalkozási forma, szemlélet, trend
: Csaba Viktória Klára
: Csaba Viktória Klára
A Balaton turisztikai térségben fejlődő kerékpáros turizmus és annak ismertsége az egyetemisták körében
: Kovács Boglárka Hajnalka
: Kovács Boglárka Hajnalka
Startup mint vállalkozás és szemlélet
: Sinka Szabolcs
: Sinka Szabolcs
Startup, mint vállalkozás és szemléletmód
: Zelei Bánk
: Zelei Bánk
Helyi termékek és a „jó étel, jó hangulat” trend terjedésének vizsgálata egyetemisták körében
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Megjelent: (2022)
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Megjelent: (2022)
Startup, mint nonprofit szervezet A KIKAPCS. Alapítvány
: László Bianka
: László Bianka
Manipulatív kommunikáció a kapcsolatokban- A "Velünk véget ér" című filmadaptáció alapján
: Fodor Jázmin Hanna
: Fodor Jázmin Hanna
Mennyit ér egy ember? - avagy Magyarország kormányzati szerepvállalása az emberkereskedelem elleni tevékenységben
: Laczkó Rita
: Laczkó Rita
A koronavírus hatása az egyetemisták pénzügyi tudatosságára
: Győri Károly Benedek
: Győri Károly Benedek
A budapesti egyetemisták környezetbarát attitűdjének vizsgálata
: Csizmár Tibor Dániel
: Csizmár Tibor Dániel
Bér ér béren kívüli juttatások elemzése, szerepe a T-Plasztik Kft. érdekeltségi rendszerében
: Tóth Mónika
: Tóth Mónika
A startup vállalkozások sikerének titka, az NNG Kft. sikerének tükrében - Budapest, mint startup főváros
: Bera Eszter
: Bera Eszter
Mennyit ér a Szavam? A PricewaterhouseCoopers Könyvvizsgáló Kft. Képzés Visszajelző Rendszerének Értékelése
: Jassoy Dániel
: Jassoy Dániel
A CRAFT konferencia, mint nonprofit rendezvény marketingkommunikációja
: Marosvölgyi Katalin
: Marosvölgyi Katalin
A magyar egyetemisták utazási döntései, és befolyásoló tényezői
: Szigetvári Xénia Bernadett
: Szigetvári Xénia Bernadett
Egyetemisták tanulási szokásainak változása a koronavírus-járvány hatására
: Keresztes Judit
: Keresztes Judit
A Sirha kiállítás marketingkommunikációja
: Kiss Viktória
: Kiss Viktória
Hogyan jelenik meg az erőszak reprezentációja az "It ends with us - Velünk véget ér" című regényben és filmben?
: Csatári Bettina
: Csatári Bettina
Egy vízi élménypark marketingkommunikációja
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
Matrackuckó marketingkommunikációja
: Hahn Kristóf
: Hahn Kristóf
Dubai világkiállítás marketingkommunikációja Magyarországon
: Nagy Diána Brigitta
: Nagy Diána Brigitta
A magyar egyetemisták nemzetközi mobilitási hajlandóságának elemzése az AIESEC példáján keresztül
: Bátori Valentina Eszter
: Bátori Valentina Eszter
A Vizsgadrukk és Stressz Hatása az Egyetemisták Szóbeli és Kommunikációs Teljesítményére
: Poroszkai Dominik
: Poroszkai Dominik
A magyar pezsgőpiac integrált marketingkommunikációja
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Budapest, mint Kelet-Közép-Európa startup központja a 2020-as évekre
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
Hasonló tételek
-
Mennyit ér az egészség?
: Bársony Fruzsina -
Kapunyitási pánik hatásának vizsgálata végzős egyetemisták körében
: Soltész Viktória -
Élelmiszer-pazarlás a magyar egyetemisták körében
: Dénes Bertilla -
Élelmiszer-pazarlás a magyar egyetemisták körében
: Dénes Bertilla -
Az egészségtudatosság szerepe az alkoholfogyasztó egyetemisták körében
: Takács Réka