A luxus kategóriás divattermékek és azok hamisítványainak bemutatása a Michael Kors luxusmárkán keresztül
Saved in:
Main Author: | Szentpéteri Zsófia |
---|---|
Other Authors: | Totth Dr. Gedeon |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Luxusmárka Fogyasztói magatartás Hamisítás Marketing Luxuscikk |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4389 |
Similar Items
A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül
: Mátray Alexandra
Published: (2014)
: Mátray Alexandra
Published: (2014)
Michael Jordan mint márka
: Somogyvári Ádám
: Somogyvári Ádám
A hamisított divattermékek tudatos fogyasztását befolyásoló tényezők
: Naár Alexandra
: Naár Alexandra
Michael Jackson a XX. század médiaszereplője A személyi PR-munka eredménye a médiában: közszereplők médiahasználata
: Rostási-Szabó Anikó
: Rostási-Szabó Anikó
Kollégiumi (kór)körkép helyzetelemzés és javaslatok
: Bálint Imre
Published: (2018)
: Bálint Imre
Published: (2018)
Volvo életérzés, avagy a prémium kategória túlélési esélyei
: Pap Dávid
: Pap Dávid
Luxus divatmárkák marketingaktivitása Magyarországon
: Kovács Virág
: Kovács Virág
Munkakeresés 50 éves kor felett
: Krüzsely Boglárka Krisztina, et al.
: Krüzsely Boglárka Krisztina, et al.
A luxus hajókirándulások fejlődése a kezdetektől napjainkig
: Szimeth Zsófia Emese
: Szimeth Zsófia Emese
Piackutatás és a partneri kör bővítése
: Őrsi Szilvia
: Őrsi Szilvia
A digitális kommunikáció alkalmazási lehetőségei az állateledel kategória számára
: Karakas Fanni
: Karakas Fanni
A spa koncepció realizálása három felső kategóriás fővárosi szállodában
: Kedves Ida
: Kedves Ida
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a prémium kategóriás autók piacán
: Horváth Anna
Published: (2014)
: Horváth Anna
Published: (2014)
A prémium kategóriás autók piacának elemzése napjainktól 2020-ig
: Kuthi Szabolcs
: Kuthi Szabolcs
Luxus a természetben A glamping szerepe az élményalapú turizmusban
: Orgován Kristóf
: Orgován Kristóf
A jelen kor problémája Élelmiszerpazarlás kiváltó okai és lehetséges megoldásai
: Petrás Krisztina Vivien
: Petrás Krisztina Vivien
Digitális kor és hagyományos értékek A kereskedelem kettős arca
: Besze Boglárka Dorottya
: Besze Boglárka Dorottya
Reneszánsz kultúra és művelődés - A kor jellemzőinek bemutatása reneszánsz portrék tükrében
: Vajda-Tóth Olimpia Mercédesz
: Vajda-Tóth Olimpia Mercédesz
Egy luxus szálloda különböző részlegeinek együttműködése
: Varga Lilla
: Varga Lilla
A forma-1 jövője, avagy mennyire lehet fenntartható a „király kategória”
: Oláh Bálint
: Oláh Bálint
Luxus- és innovatív szolgáltatások a magyar vendéglátásban
: Szén Balázs
: Szén Balázs
Párisi Passage Restaurant vizsgálata a luxus szemszögéből
: Thurszky Nikolett Szandra
: Thurszky Nikolett Szandra
Getting democracy right / Vázlatpontok a "sötét kor" anatómiájához
: Lantos Katalin
: Lantos Katalin
Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül
: But-Pálfi Brigitta
: But-Pálfi Brigitta
Luxus szálloda Budapest belvárosában, a Kempinski szálloda bemutatása az üzletemberek szemével
: Hegedűs Kitti Fanni
: Hegedűs Kitti Fanni
Luxus Szálloda számviteli sajátosságai cost controllinggal karöltve
: Füles Bálint
: Füles Bálint
Az államháztartási mérlegről - valós pénzügyi és számviteli kategória vagy csupán megtévesztő fogalom?
: László Zsuzsanna Emőke
: László Zsuzsanna Emőke
A luxus divatmárkák és a fogyasztói magatartás vizsgálata
: Egyed Ádám
: Egyed Ádám
Halakból és egyéb hidegvérű állatokból készült ételek kínálata a budapesti top kategóriás éttermekben
: Szendrei Zsolt
: Szendrei Zsolt
A kávé fogyasztási szokások átalakulása, a kapszulás / párnás (single-serve) kategória térhódítása Magyarországon
: Dömötör Zita
: Dömötör Zita
Budapest, Bécs, Prága luxus szállodapiac problémái és lehetőségei
: Herczeg Miklós
: Herczeg Miklós
Piaci elemzés és tendenciák a fővárosi luxus lakóingatlan fejlesztésekről Kiemelt projektelemzés az Orco Csoport Avenue Gardens luxus apartman házáról
: Birinyi Nóra
Published: (2007)
: Birinyi Nóra
Published: (2007)
A táncírás elemzése és modellezése a modern kor technikáinak segítségével
: Palagyi Szilárd Attila
: Palagyi Szilárd Attila
A digitális kor kihívásai médiaszabályozás és hírközlés a 21. században
: Cseklán Bettina
: Cseklán Bettina
Kategória menedzsment és polctükör tervezése a gyakorlatban, kritikai elemzés a Gödöllő Coop Zrt. példáján
: Lendvai Benedek
: Lendvai Benedek
Sznobizmus, befolyásolás, életstílus, luxus - és a hozzájuk kapcsolódó jelenségek
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
A posztmodern kor fogyasztói, a romkocsmák vendégkörének vizsgálata Budapesten a Szimpla Kert példáján keresztül
: Menyhei Jade Olivia
: Menyhei Jade Olivia
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A fiatalok fogyasztói magatartása a hazai luxus dekorkozmetikumok piacán
: Bartos Anita
Published: (2013)
: Bartos Anita
Published: (2013)
Similar Items
-
A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül
: Mátray Alexandra
Published: (2014) -
Michael Jordan mint márka
: Somogyvári Ádám -
A hamisított divattermékek tudatos fogyasztását befolyásoló tényezők
: Naár Alexandra -
Michael Jackson a XX. század médiaszereplője A személyi PR-munka eredménye a médiában: közszereplők médiahasználata
: Rostási-Szabó Anikó -
Kollégiumi (kór)körkép helyzetelemzés és javaslatok
: Bálint Imre
Published: (2018)