Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tóth Petra
Other Authors: Dr. Rimóczi Csilla
Filep Attila
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
influencer
influencer marketing
internetes reklám(ok)
közösségi média
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43896
Description
Abstract:Szakdolgozatom az Influencer marketinget mutatom be és általa az egész Influencer jelenséget és a fogyasztói magatartást. Véleményem szerint ez egy meghatározó téma napjainkban, hiszen mindenhol találkozni a véleményvezérekkel. A vállalatokban is nagyon fontos szerepet játszanak az Influencerek, hiszen az életük sokkal könnyebben elérhető a fogyasztókat, mivel őket már vagy az internetről, vagy a televízióból ismerik, és esetleg fel is néznek rájuk. A kutatásomnak a segítségével szerettem volna megtudni, hogy az emberek milyen véleménnyel vannak az Influencerekről és mekkora hatással vannak rájuk és a vásárlási szokásaikra.