Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Petra
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Filep Attila
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
influencer
influencer marketing
internetes reklám(ok)
közösségi média
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43896

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43896
005 20230420135414.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Petra 
245 1 0 |a Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra  |c Tóth Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom az Influencer marketinget mutatom be és általa az egész Influencer jelenséget és a fogyasztói magatartást. Véleményem szerint ez egy meghatározó téma napjainkban, hiszen mindenhol találkozni a véleményvezérekkel. A vállalatokban is nagyon fontos szerepet játszanak az Influencerek, hiszen az életük sokkal könnyebben elérhető a fogyasztókat, mivel őket már vagy az internetről, vagy a televízióból ismerik, és esetleg fel is néznek rájuk. A kutatásomnak a segítségével szerettem volna megtudni, hogy az emberek milyen véleménnyel vannak az Influencerekről és mekkora hatással vannak rájuk és a vásárlási szokásaikra. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a influencer 
695 |a influencer marketing 
695 |a internetes reklám(ok) 
695 |a közösségi média 
700 1 |a Dr. Rimóczi Csilla  |e ths 
700 1 |a Filep Attila  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43896/1/Influencer%20marketing%20hata%CC%81sa%20a%20fogyaszto%CC%81i%20magatarta%CC%81sra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43896/2/T%C3%B3th%20Petra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43896/3/T%C3%B3th%20Petra_szakdolgozat%20bir%C3%A1l%C3%A1s-Filep%20Attila.pdf  |z Dokumentum-elérés