A bormarketing vizsgálata, és a Lajkó Borászat marketing elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Hajdu Dávid Mihály |
---|---|
További közreműködők: |
Dr. Rimóczi Csilla
Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ármarketing bor borászat bormarketing marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43898 |
Hasonló tételek
Bormarketing- A közösségi média hatása a borfogyasztásra, a Rubin Borászat példáján keresztül.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
Saját borászat felépítésének marketing stratégiája Vörösberényben
: Sötét Réka
: Sötét Réka
Hilltop borászat hazai marketingjének elemzése
: Varga Ágnes Katalin
: Varga Ágnes Katalin
A Dulicz borászat marketingstratégiája
: Horváth Anna
: Horváth Anna
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban
: Nyerges Norina
: Nyerges Norina
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla
: Stier Lilla
A borkultúra és a bormarketing kapcsolata
: Varga László Bence
: Varga László Bence
A Sauska Borászat, mint a Villányi Borvidék meghatározó borászatának marketing szemléletű elemzése
: Opauszki Viktória
: Opauszki Viktória
A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Czipe Edina
: Czipe Edina
A Bock borászat és gasztronómiai tevékenység bemutatása és elemzése
: Kerezsi Dóra
: Kerezsi Dóra
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
Borturizmus és bormarketing jelentőségének vizsgálata a balatoni és villányi régiókban
: Geszler Kyra
: Geszler Kyra
A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A hazai bormarketing főbb tendenciái és stratégiai eszközei
: Csomor Flóra
: Csomor Flóra
Egy magyar borászat története- A Nyakas Pincészet sikere
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
A változás és projektek menedzselése egy borászat gyakorlatán keresztül.
: Kiss Levente
: Kiss Levente
A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében
: Jaszenák Tamás
: Jaszenák Tamás
A Gróf Buttler Borászat új "GB" termékcsaládjának piaci bevezetése
: Mály Balázs
: Mály Balázs
Bormarketing és a márkaépítés szerepe a Laposa Birtok példáján bemutatva
: Angyal Orsolya
: Angyal Orsolya
Borászat kicsit násképpen gazdasági szemmel, egy borászati céggel alátámasztva
: Pintér András
: Pintér András
A magyar borok hazai és nemzetközi megítélése a bormarketing tevékenység tükrében
: Papp Zsuzsanna Zsófia
: Papp Zsuzsanna Zsófia
Figula és Konyári borászat bemutatása, összehasonlítása és kapcsolatuk a helyi turizmussal
: Sörös Maja
: Sörös Maja
A kisvállalkozás társadalmi beágyazottsága. Családi vállalkozás A Häremillen családi borászat bemutatása
: Orosz Henrietta
: Orosz Henrietta
A gazdasági társaságok sajátosságainak bemutatása egy vidéki borászat létrehozásának példáján keresztül
: Hajmási Ákos
: Hajmási Ákos
A Kökény és Fia Családi Borászat, valamint a Kunsági borvidék ismertetése és népszerűsítése
: Bakos Csenge
: Bakos Csenge
Bio- és biodinamikus bormarketing stratégia a Badacsonyi borvidék borászataiban, innovációs lehetőségek külhoni mintára
: Szászi Titanilla Márta
: Szászi Titanilla Márta
Bor és a Balaton, avagy a borászat és a turizmus kapcsolata a Balatoni borrégióban
: Hoholczer Brigitta
: Hoholczer Brigitta
A Frittmann Borászat marketingstratégiájának és tevékenységének bemutatása-egy éves programjavaslat a járvány utáni időszakra
: Sándor Vanda Brigitta
: Sándor Vanda Brigitta
A magyar borászat jelene és jövője az Európai Unióban, a közös borpiaci reform tükrében
: Potocki Annamária
: Potocki Annamária
A hazai közösségi bormarketing alakulása és jövőbeli lehetőségei különös tekintettel a Mátrai borvidék borászainak marketingtevékenységére
: Medve Enikő
: Medve Enikő
A NOVETEX Matrac Biomanufaktúra online megjelenéseinek vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
A Cordia marketing stratégiájának elemzése
: Bóna Dávid
Megjelent: (2019)
: Bóna Dávid
Megjelent: (2019)
BiotechUSA marketing tevékenységének vizsgálata
: Papp Dávid
: Papp Dávid
Marketing kommunikáció a magánorvosi piacon Magyarországon Az életkori különbségek ellenére, célcsoportok hatékony elérése
: Hajdu Csilla
: Hajdu Csilla
Fogyasztói szokások vizsgálata a fenntartható csokoládépiacon A zöld marketing hatékonysága és lehetőségei
: Hajdú Erik Bendegúz
: Hajdú Erik Bendegúz
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően
: Pribék Mihály
: Pribék Mihály
A könyvkereskedelmi marketing alkalmazások és azok fejlesztési lehetőségei a Klett Kiadó PONS kiadványainak esetében
: Körmöndi Mihály
Megjelent: (2007)
: Körmöndi Mihály
Megjelent: (2007)
Különleges rendezvényhelyszínek vonzerejének vizsgálata Budapesten és környékén
: Hajdu Anna
: Hajdu Anna
Hasonló tételek
-
Bormarketing- A közösségi média hatása a borfogyasztásra, a Rubin Borászat példáján keresztül.
: Márton Gabriella Andrea -
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella -
Saját borászat felépítésének marketing stratégiája Vörösberényben
: Sötét Réka -
Hilltop borászat hazai marketingjének elemzése
: Varga Ágnes Katalin -
A Dulicz borászat marketingstratégiája
: Horváth Anna