A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szepesi Nóra Zsuzsanna
További közreműködők: Kicsi Dóra
Kovács Dr. Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:augmented reality
e-kereskedelem
kiterjesztett valóság
mesterséges intelligencia
technológia
trendek
vizualitás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43905
Leíró adatok
Kivonat:Az elektronikus kereskedelem a jelen egyik vásárlási módja a fizikai boltban történő vásárlás mellett, de az online vásárlás lassan átveheti a hagyományos boltok jelenlegi vezető szerepét és a jövő vásárlási módjává válhat. Ehhez elengedhetetlenek azok a technológiai újdonságok, trendek, amelyek egyre nagyobb mértékben határozzák meg a piacot, ezzel a vásárlók számára egyszerűbbé, élményszerűbbé és biztonságosabbá téve a vásárlási folyamatot. Az augmented reality vagyis a kiterjesztett valóság technológiája jelenleg az e-kereskedelem és az online marketing egyik kiemelkedő trendje, amelyre a legtöbb vállalkozás nagy figyelmet szentel és fejlesztéseket eszközöl, így a következő években mainstream technológiává válhat, az emberek egyre többször és egyre színesebb módokon találkoznak majd vele mindennapjaik és vásárlásaik során egyaránt.