Egy bioborászat lehetőségei a piacra kerülésre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Túri Anna
További közreműködők: Királyné Nyíri Szilvia
Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:biogazdálkodás
borászat
bormarketing
családi vállalkozás
fogyasztási szokások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43906
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatomat egy bioborászat lehetőségei a piacra kerülésre témában írom. Azért ezt a témát választottam, mert van érdekeltségem a témában, mivel édesapám borász, illetve pincészete is van. A Túri bornak szeretnénk egy új értékesítési csatornát választani, hiszen a borainkat folyóborként értékesítjük és szeretnénk, hogy a boraink országosan ismertek legyenek. Dolgozatom az alapoktól, a borvidékek megismerésétől kezdve a magyar borfogyasztási szokásokig eljutva mutatja be a magyar borpiac jelenlegi helyzetét. Ezután bemutattam a kis családi vállalkozást, a biobor keresetét a világban és Magyarországon, majd a primer kutatásban felmértem a fogyasztók borral kapcsolatos szokásait és a biobor ismeretét, ezen belül pedig a nyitottságot a változásra.