Az eladáshelyi értékesítésösztönző eszközök és tevékenységek az Alpro márka példáján szemléltetve

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kalmár Dalma
Other Authors: Kovács Kitti
Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:Alpro
Danone
eladásösztönzés
POS
trade marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43910
Description
Abstract:A mindennapokban kevesen ismerik a trade marketing szakma létezését, de közel minden nap találkozhatunk vele a trade marketing menedzserek jóvoltából. Ennek következményeként impulzus éri az embereket, legyen szó másodlagos kihelyezésről szupermarketekben vagy shop-in-shop eszközökről online áruházakban. A vásárlóknak gyakran fel sem tűnnek a trade marketing eszközei, azonban jelentős hatással bírnak gondolkozásukra, fogyasztói magatartásukra. A jelenleg folyamatosan változó étkezési szokások miatt fontosnak tartottam egy olyan példán keresztül bemutatni az imént említett szakmát, amely befolyásoló tényező a társadalomra és ezáltal a vásárlási attitűdre. Ebből az okból kifolyólag választottam a Danone egyik leggyorsabban fejlődő és legsokszínűbb márkáját, az Alpro-t.Az alábbi szakdolgozatban a trade marketing szakma kialakulását és fejlődését fogom bemutatni, a napjainkban betöltött szerepéig. Ezután, egy rövid termékszegmens és cégbemutatót követően, áttérek az Alpro márka legfontosabb termékeire, és a 2022-ben lefolytatott kampányaira. Miután szemléltettem a használt eszközöket, felderítem, hogy mennyire befolyásolja a célközönséget a trade marketing tevékenység és hogyan változtatja meg a vásárlási szokásaikat.