Az eladáshelyi értékesítésösztönző eszközök és tevékenységek az Alpro márka példáján szemléltetve

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kalmár Dalma
További közreműködők: Kovács Kitti
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Alpro
Danone
eladásösztönzés
POS
trade marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43910

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43910
005 20230420135441.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kalmár Dalma 
245 1 3 |a Az eladáshelyi értékesítésösztönző eszközök és tevékenységek az Alpro márka példáján szemléltetve  |c Kalmár Dalma  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A mindennapokban kevesen ismerik a trade marketing szakma létezését, de közel minden nap találkozhatunk vele a trade marketing menedzserek jóvoltából. Ennek következményeként impulzus éri az embereket, legyen szó másodlagos kihelyezésről szupermarketekben vagy shop-in-shop eszközökről online áruházakban. A vásárlóknak gyakran fel sem tűnnek a trade marketing eszközei, azonban jelentős hatással bírnak gondolkozásukra, fogyasztói magatartásukra. A jelenleg folyamatosan változó étkezési szokások miatt fontosnak tartottam egy olyan példán keresztül bemutatni az imént említett szakmát, amely befolyásoló tényező a társadalomra és ezáltal a vásárlási attitűdre. Ebből az okból kifolyólag választottam a Danone egyik leggyorsabban fejlődő és legsokszínűbb márkáját, az Alpro-t.Az alábbi szakdolgozatban a trade marketing szakma kialakulását és fejlődését fogom bemutatni, a napjainkban betöltött szerepéig. Ezután, egy rövid termékszegmens és cégbemutatót követően, áttérek az Alpro márka legfontosabb termékeire, és a 2022-ben lefolytatott kampányaira. Miután szemléltettem a használt eszközöket, felderítem, hogy mennyire befolyásolja a célközönséget a trade marketing tevékenység és hogyan változtatja meg a vásárlási szokásaikat. 
695 |a Alpro 
695 |a Danone 
695 |a eladásösztönzés 
695 |a POS 
695 |a trade marketing 
700 1 |a Kovács Kitti  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43910/1/Szakdolgozat%20Kalm%C3%A1r%20Dalma%20PDBQ8K.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43910/2/Kalm%C3%A1r%20Dalma%20nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20bizalmas%20st%C3%A1tusz%C3%A1r%C3%B3l%202022.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43910/3/Kalm%C3%A1r%20Dalma%20szerzoi-nyilatkozat-eredetisegrol-2022.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43910/4/K%C3%BCls%C5%91%20konzulensi%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20Kalm%C3%A1r%20Dalma.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43910/5/Kalm%C3%A1r%20Dalma.pdf  |z Dokumentum-elérés