Az eladáshelyi értékesítésösztönző eszközök és tevékenységek az Alpro márka példáján szemléltetve
Saved in:
Main Author: | Kalmár Dalma |
---|---|
Other Authors: |
Kovács Kitti
Totth Dr. Gedeon |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Alpro Danone eladásösztönzés POS trade marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43910 |
Similar Items
Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Online eszközök alkalmazási lehetőségei az eladáshelyi reklámban
: Tobákos Ferenc
: Tobákos Ferenc
Kreatív Alpro Reklámok
: Péntek Izabella
: Péntek Izabella
Az ellátási lánc hatékonyságának bemutatása az Alpro példáján keresztül
: Becker Barbara
: Becker Barbara
Az eladáshelyi reklámeszközök hatékonysága
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
Az eladáshelyi reklám szerepe a kereskedelemben
: Lajti Levente
: Lajti Levente
Hatékonyság növelés eladáshelyi marketing eszközökkel az FMCG szektorban
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Márkaismertségből vásárlás - Az eladáshelyi kommunikáció szerepe az integrált kommunikációban
: Papp András
: Papp András
Projektfinanszírozás elméletének ismertetése és gyakorlatának bemutatása egy középvállalat példáján szemléltetve
: Berta Bettina
: Berta Bettina
A tenisz szponzorálásának helyzete Magyarországon, a Miskolc Open példáján szemléltetve
: Kaprinyák Zsanett
: Kaprinyák Zsanett
Egy induló vállalkozás marketingtevékenységének bemutatása egy utazási iroda példáján szemléltetve
: Hunyadi Katalin Klára
: Hunyadi Katalin Klára
A teljesítményértékelés folyamata, szerepe egy hazai szolgáltató központ példáján keresztül szemléltetve
: Sebestyén Vivien Éva
: Sebestyén Vivien Éva
A marketing szerepe a gyógytornán, a Revita rendelő példáján keresztül szemléltetve
: Kis Jenni
: Kis Jenni
A pálinka előállítása és értékesítése, a Békési Pálinka Zrt. példáján keresztül szemléltetve
: Hidvégi Nikolett
: Hidvégi Nikolett
Kereslet és kínálat elemzése kávézókban, a Petőfi Korzó kávéház példáján keresztül szemléltetve.
: Sipiczki János
: Sipiczki János
A költségtervezés elmélete és annak gyakorlati alkalmazása a JYSK Kft példáján szemléltetve
: Szép Ákos Tamás
: Szép Ákos Tamás
Önkormányzatok gazdálkodásainak kockázatai, eladósodásuk. Konkrét önkormányzattal szemléltetve
: Beutl Barbara
: Beutl Barbara
A lakossági hitelezési piac fejlődése a válság után az FHB Bank Zrt. példáján keresztül szemléltetve
: Purgai Emese
: Purgai Emese
A projektmenedzsmentben használatos projekttervezési módszerek sajátosságai a Vodafone Vízilabda Aréna példáján keresztül szemléltetve
: Madácsi Rebeka
: Madácsi Rebeka
Pénzügyi átvilágítás a gyakorlatban egy vállalati példán szemléltetve
: Nyikes Dávid
: Nyikes Dávid
A cash flow tervezés folyamata vállalati példán szemléltetve
: Tóth Katalin
: Tóth Katalin
A KIS-ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK FINANSZÍROZÁSA RAIFFEISEN BANKON KERESZTÜL SZEMLÉLTETVE
: Luzsicza Lilla
: Luzsicza Lilla
A Global Leading Conferences Kft.-nél megvalósuló marketingkommunikációs eszközök és tevékenységek bemutatása
: Nguyen Zoltán
: Nguyen Zoltán
A szezonalitás és annak enyhítésére irányuló módszerek a szállodaiparban, több magas kategóriájú szálloda példáján szemléltetve
: Szolcsánszky Anna
: Szolcsánszky Anna
Értékesítési technikák hatása vendégélmény elérésében, a Danubius szállodáin szemléltetve
: Dongó Krisztián
: Dongó Krisztián
A cash flow tervezés folyamata egy vállalati példán szemléltetve
: Dobai Tünde
: Dobai Tünde
Márkás termékek hamisítása az európai belső piac példáján
: Szöllősi Zsófia
: Szöllősi Zsófia
Az Ilcsi Szépítő Füvek és az Ilcsi márka ismertsége és megítélése Magyarországon
: Gembiczki Dalma
: Gembiczki Dalma
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
Beszerzés Indirekt oldalról - Az ABB Kft. indirekt beszerzésének és egy társ funkcionális egységének együttműködése, egy hazai nagyvállalat termékbemutatójának példáján szemléltetve
: Árnyék Dóra
: Árnyék Dóra
A tárgyi eszközök könyvvizsgálatának bemutatása
: Kalmár Tünde
: Kalmár Tünde
Szervezeti kommunikációelemzés, a Hungarocontrol Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt. kommunikációs tevékenységével szemléltetve
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A Badacsonyi borvidék pincészeteinek marketingmix elemzése a Gilvesy Pincészeten keresztül szemléltetve
: Bokor Bence
: Bokor Bence
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma
: Kővári Dalma
A vállalaton belüli CSR tevékenységek értékelése – két vállalat példáján keresztül
: Csiszár Emese
: Csiszár Emese
Szállodai rendezvényhelyszín tevékenységek bemutatása
: Bálint Richárd
: Bálint Richárd
Határon átnyúló tevékenységek adóztatása
: Fazekas Tibor Lajos
: Fazekas Tibor Lajos
Housekeeping Supervisor-i tevékenységek
: Pribelszki Fanni Csenge
: Pribelszki Fanni Csenge
Similar Items
-
Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve
: Kalmár Dalma -
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita -
Online eszközök alkalmazási lehetőségei az eladáshelyi reklámban
: Tobákos Ferenc -
Kreatív Alpro Reklámok
: Péntek Izabella -
Az ellátási lánc hatékonyságának bemutatása az Alpro példáján keresztül
: Becker Barbara