A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek.
Elmentve itt :
| Szerző: | Mészáros Róza Dorottya |
|---|---|
| További közreműködők: |
Gerner Ágnes
Zelena Dr. András |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | facebook hirdetések közösségi média Social media |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43913 |
Hasonló tételek
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya
: Laczi Dorottya
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban
: Kormányos Péter Dávid
: Kormányos Péter Dávid
Egy hirdetés útja a megrendelőtől a fogyasztóig
: Virág Dóra Vivien
: Virág Dóra Vivien
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
Online fizetési felületek
: Kovács Roland
: Kovács Roland
Természetes felhasználói felületek
: Csíkos Zsolt
: Csíkos Zsolt
Videómarketing a közösségi oldalakon - A TikTok, a Facebook és az Instagram összevetésében
: Madar Fédra
: Madar Fédra
A közösségimédia-használat a fiatal felnőttek mindennapi életében a pandémia előtt és alatt
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
A Facebook és az Instagram formáló szerepe az utazás döntésére az Y és Z generáció körében
: Jászai Nikolett
: Jászai Nikolett
Az online felületek szerepe a marketingben
: Darabos Bettina
: Darabos Bettina
Közösségi média felületek, mint márkakommunikációs eszközök a Z generáció elérésére
: Schiszler Dóra
: Schiszler Dóra
A női és férfi kommunikáció összehasonlító elemzése Facebook és Instagram kommentek alapján a magyar szórakoztató műsorokról
: Kalmár Fruzsina
: Kalmár Fruzsina
Felületek és térgörbék 3d nyomtatása
: Bánkuti Gyöngyi
Megjelent: (2023)
: Bánkuti Gyöngyi
Megjelent: (2023)
Az Instagram, mint marketing eszköz vizsgálata a turizmusban
: Soltész Gréta
: Soltész Gréta
A Facebook mint marketingkommunikációs felület Az UNIQA Biztosító Zrt. esettanulmánya
: Szőkéné Faragó Anikó
Megjelent: (2013)
: Szőkéné Faragó Anikó
Megjelent: (2013)
Instagram az üzleti világban
: Ungvári Zsófia
: Ungvári Zsófia
Az Instagram globális térhódítása
: Daróczi Mercédesz
: Daróczi Mercédesz
Az Instagram lehetőségei a rendezvényszervezésben
: Mühl Klaudia
: Mühl Klaudia
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina
: Torma Szabina
Instagram - Instant reklám és közösségépítés
: Csáki Gábor
: Csáki Gábor
A digitális felületek növekvő szerepe a banki szektor marketingjében
: Juhász Marcell
: Juhász Marcell
Márkakövetés a Facebook-on
: Juhász Eszter
: Juhász Eszter
Z generációs műemlék látogatási hajlandóság az internetes tájékoztató felületek tükrében
: Blősz Dalma
: Blősz Dalma
Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében
: Molnár Lea
: Molnár Lea
Stressz és megküzdés az Instagram platformon keresztül
: Pusztai Rebeka
: Pusztai Rebeka
A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre
: Skuczi Leila
: Skuczi Leila
Facebook a középiskolai oktatásban
: Peszleg Petra
: Peszleg Petra
A Facebook tőzsdei bevezetése
: Szakács Norbert
: Szakács Norbert
TikTok az új Facebook
: Kővári Barbara
: Kővári Barbara
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
The Rebranding of Facebook and the Metaverse Project
: Antal Krisztián
: Antal Krisztián
A Facebook tündöklése és "hanyatlása"
: Karmacsi Fanni
: Karmacsi Fanni
Instagram marketing és influencerek a közösségi médiában
: Brandlhofer Richárd
: Brandlhofer Richárd
A digitális felületek minősége, az ügyfélélmény és a bizalom szerepe a bankválasztási döntéseinkben
: Dóra Kata Fanni
: Dóra Kata Fanni
Az Instagram hatása az Y és a Z generációra
: Zanati Gabriella
: Zanati Gabriella
Effectiveness of Influencer Marketing on Instagram Micro and Macro Influencers’ Effect on Brand loyalty and Purchase Intentions
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
Tőkeköltség becslés a Facebook esetében
: Zsiros Tamás
: Zsiros Tamás
Webes online felületek fejlesztése adatbázisokkal, SQL lekérdezésekkel az Atlas Copco Hungary Kft.-nél
: Tóth Áron László
: Tóth Áron László
Hasonló tételek
-
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya -
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám -
A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban
: Kormányos Péter Dávid -
Egy hirdetés útja a megrendelőtől a fogyasztóig
: Virág Dóra Vivien -
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel