A Vágyaim.hu szexshop piaci helyzete és marketing vonatkozásai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szőcs Dorottya
További közreműködők: Birkás Dorina
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketingadatok
marketinghelyzet
piacelemzés
piaci helyzet
reklám
szexualitás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43915
Leíró adatok
Kivonat:Számomra sok érdekességet rejt ezen téma feldolgozása. Egy diákszervezet által rendezett kerekasztal beszélgetés keretein belül találkoztam a szex edukáció téma boncolgatásával. Az előadás hallgatása során fogalmazódott meg bennem, hogy erről a témakörről szeretném írni a dolgozatomat. Fontos kérdésnek tartom a mai társadalomba a szexshopba betérő emberek megítélését és izgalmas téma a felnőtt szexuális segédeszközt árusító üzletek hirdetési szabályozásai ez által lehetőségeinek vizsgálata. Dolgozatom megírása során szeretném ezeket az aspektusait a szexualitás témájának feltárni. Fontos tisztázni a szexualitás szó értelmezését, ugyanis a törvényi szabályozások a hirdetések megjelenítését ehhez a szóhoz kötik. A vizsgálataim során szeretném feltárni a Vágyaim.hu üzlet gazdasági és piaci elhelyezkedését, illetve marketingmegjelenéseik részletes ismertetését. Magyarországon még nem annyira elterjedt a szexuális edukáció, illetve ezen üzletek vásárlásainak normalizálódása. Külföldön sokkal könnyedebben kezelik az emberek ezt a témát, mindezzel szemben hazánkban félnek ezen üzletek látogatásától. Nyilvánvalóan ennek a félelemnek egy társadalmi nyomás és elvárás által meghatározott érzése van, de ezt a mai világban úgy gondolom, hogy nem így kellene kezelni, változtatni kellene az embereknek ezen a gondolkodáson. Mindemellett a fiatalok körében kellően felkapott ezen termékek választéka. A saját baráti körömet látva és hallva, nincsenek elzárkózva a vásárlástól, illetve a termékek használatától. Legyen szó a legegyszerűbb társasjátéktól melynek szexuális vonatkozása van, a nehezebben elfogadott szexuális segédeszközökön át. A marketing szempontjából, fontosnak tartom vizsgálni az adott szegmens megjelenéseit, hirdetési lehetőségeit és ezeknek a hatásait a fogyasztókra. A mai rohanó világ teljesen átformálta a társadalmat, mely által sokkal nyitottabbak lettünk és vágyunk a megismerés tényére. Nyilvánvalóan a nemek közötti érdeklődés vágya is megosztó, a figyelmük különböző kategóriákat érint. Azt is fontosnak tartom, hogy ezen generációk érzelmi viszonyulásait és vásárlási sajátosságait megismerhessem.