A Vágyaim.hu szexshop piaci helyzete és marketing vonatkozásai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szőcs Dorottya
További közreműködők: Birkás Dorina
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketingadatok
marketinghelyzet
piacelemzés
piaci helyzet
reklám
szexualitás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43915

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43915
005 20230420135449.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szőcs Dorottya 
245 1 2 |a A Vágyaim.hu szexshop piaci helyzete és marketing vonatkozásai  |c Szőcs Dorottya  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Számomra sok érdekességet rejt ezen téma feldolgozása. Egy diákszervezet által rendezett kerekasztal beszélgetés keretein belül találkoztam a szex edukáció téma boncolgatásával. Az előadás hallgatása során fogalmazódott meg bennem, hogy erről a témakörről szeretném írni a dolgozatomat. Fontos kérdésnek tartom a mai társadalomba a szexshopba betérő emberek megítélését és izgalmas téma a felnőtt szexuális segédeszközt árusító üzletek hirdetési szabályozásai ez által lehetőségeinek vizsgálata. Dolgozatom megírása során szeretném ezeket az aspektusait a szexualitás témájának feltárni. Fontos tisztázni a szexualitás szó értelmezését, ugyanis a törvényi szabályozások a hirdetések megjelenítését ehhez a szóhoz kötik. A vizsgálataim során szeretném feltárni a Vágyaim.hu üzlet gazdasági és piaci elhelyezkedését, illetve marketingmegjelenéseik részletes ismertetését. Magyarországon még nem annyira elterjedt a szexuális edukáció, illetve ezen üzletek vásárlásainak normalizálódása. Külföldön sokkal könnyedebben kezelik az emberek ezt a témát, mindezzel szemben hazánkban félnek ezen üzletek látogatásától. Nyilvánvalóan ennek a félelemnek egy társadalmi nyomás és elvárás által meghatározott érzése van, de ezt a mai világban úgy gondolom, hogy nem így kellene kezelni, változtatni kellene az embereknek ezen a gondolkodáson. Mindemellett a fiatalok körében kellően felkapott ezen termékek választéka. A saját baráti körömet látva és hallva, nincsenek elzárkózva a vásárlástól, illetve a termékek használatától. Legyen szó a legegyszerűbb társasjátéktól melynek szexuális vonatkozása van, a nehezebben elfogadott szexuális segédeszközökön át. A marketing szempontjából, fontosnak tartom vizsgálni az adott szegmens megjelenéseit, hirdetési lehetőségeit és ezeknek a hatásait a fogyasztókra. A mai rohanó világ teljesen átformálta a társadalmat, mely által sokkal nyitottabbak lettünk és vágyunk a megismerés tényére. Nyilvánvalóan a nemek közötti érdeklődés vágya is megosztó, a figyelmük különböző kategóriákat érint. Azt is fontosnak tartom, hogy ezen generációk érzelmi viszonyulásait és vásárlási sajátosságait megismerhessem. 
695 |a marketing 
695 |a marketingadatok 
695 |a marketinghelyzet 
695 |a piacelemzés 
695 |a piaci helyzet 
695 |a reklám 
695 |a szexualitás 
700 1 |a Birkás Dorina  |e ths 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43915/1/Szocs_Dorottya_Szakdolgozat_final_combine.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43915/2/b%C3%ADr%C3%A1lat_birk%C3%A1s%20dorina.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43915/3/Sz%C5%91cs_Dorottya_b%C3%ADr%C3%A1lat_OT.pdf  |z Dokumentum-elérés