Személyes márkaépítés az egészséges életmóddal foglalkozó véleményvezérek esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sipos Mercédesz Fruzsina
További közreműködők: Molnár Dr. Eszter
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:életmód
énmárka
influencer
marketing
márka
márkaépítés
personal brand
személyes márka
véleményvezér
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43917

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43917
005 20230420135510.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sipos Mercédesz Fruzsina 
245 1 0 |a Személyes márkaépítés az egészséges életmóddal foglalkozó véleményvezérek esetében  |c Sipos Mercédesz Fruzsina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozati témám a személyes márkaépítés fontosságáról szól az egészséges életmóddal foglalkozó influencerek esetében.Dolgozatomban egy több szempontból is aktuális témát dolgoztam fel. Jelenleg igen nagy népszerűségnek örvendenek az úgynevezett influencerek, azaz az online véleményvezérek, így fő kérdésem ennek okán arra irányult, hogy népszerűségük a véletlen műve, avagy tudatos személyes márkaépítés áll annak hátterében. A témaválasztást a mai online trendek mellett az életmódbeli nehézségeink és kérdéseink is ösztönözték. A pandémia megjelenésével, illetve az egészségügyi szektor átalakulásának következtében egészségünk és mentális jóllétünk megtartása és fejlesztése egyre nagyobb hangsúlyt kap. Ez a jelenség következtében az emberek nyitottak lettek fejlődni és energiát áldozni arra, hogy tanuljanak és kutassanak egy minőségibb élet reményében. Megfigyeléseim szerint a közösségi médián egyre nagyobb teret nyertek az egészséges életmóddal foglalkozó véleményvezérek, akik tanácsadói munkájukkal, edukáló és személyes tartalmaikkal gyógyulni segítenek az arra vágyó követőknek. Így született meg végül bennem a vágy, hogy szívesen kutatnék arról, vajon mennyire van jelen a közösségi médián jelenleg a tervezett személyes márkaépítés jelensége az életmód influencerek körében. Amellett, hogy a kutatási munkám során célom volt mélyebben megismerni a személyes márkázás folyamatát, célom volt az is, hogy közben ezáltal választ kapjak arra, mennyire lehetnek az influencerek az egészséges életmód képviselői és építői hazánkban. Azt tudjuk, hogy mindannyiunknak van személyes márkája. Kérdés az, hogy ki mennyire tudatosan ápolja azt? Röviden, az énmárkánk nem más, mint amit mások gondolnak rólunk. Viszont kezünkben van a lehetőség hogyan formáljuk azt, legyen szó kommunikációnkról, megjelenésünkről vagy akár stílusunkról. Dolgozatom első részében szó esik a jó személyes márka ismérveiről és arról, hogy mit nyújthat számunkra, ha tudatosan építjük azt. Egy jó personal brand valódi, hiteles, értékteremtő és megkülönböztethető. Ezek mellett kontrollt biztosíthat számunkra a rólunk kialakult kép formálásban, ismertséget teremthet, valamint versenyelőnyt nyújthat, ami növelheti eléréseinket és értékesítéseinket. 
695 |a életmód 
695 |a énmárka 
695 |a influencer 
695 |a marketing 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
695 |a personal brand 
695 |a személyes márka 
695 |a véleményvezér 
700 1 |a Molnár Dr. Eszter  |e ths 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43917/1/Sipos%20Merce%CC%81desz%20szeme%CC%81lyes%20ma%CC%81rkae%CC%81pi%CC%81te%CC%81s%20az%20ege%CC%81szse%CC%81ges%20e%CC%81letmo%CC%81ddal%20foglalkozo%CC%81%20influencerek%20esete%CC%81ben.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43917/2/Sipos%20Merc%C3%A9desz%20B%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20Dr.%20Moln%C3%A1r%20Eszter%20k%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1l%C3%B3t%C3%B3l.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43917/3/Sipos_Merc%C3%A9desz_Fruzsina_b%C3%ADr%C3%A1lat_OT.pdf  |z Dokumentum-elérés