Személyes márkaépítés az egészséges életmóddal foglalkozó véleményvezérek esetében
Saved in:
Main Author: | Sipos Mercédesz Fruzsina |
---|---|
Other Authors: |
Molnár Dr. Eszter
Oravecz Titanilla Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | életmód énmárka influencer marketing márka márkaépítés personal brand személyes márka véleményvezér |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43917 |
Similar Items
Függőségek megelőzése és kezelése aktív életmóddal
: Korompay-Beregi Orsolya
: Korompay-Beregi Orsolya
Az online személyes márkaépítés
: Kiss Barbara
: Kiss Barbara
Személyes márkaépítés a médiában megjelenő személyeknél
: Répási Cintia Dóra
: Répási Cintia Dóra
Személyes Márkaépítés eszközei a magyar vállalkozói piacon
: Molnár Máté
: Molnár Máté
Én, mint termék azaz személyes márkaépítés a munkaerőpiacon
: Nácán Gitta
: Nácán Gitta
Személyes márkaépítés elemzése az Y generáció egy képviselőjén keresztül
: Gonda Dávid
: Gonda Dávid
A személyes márkaépítés felfedezése a digitális korban eszközök, stratégiák és generációs perspektívák
: Árvai Lili
: Árvai Lili
Personal Branding – Személyes márkaépítés és lehetőségei a fiatal diplomások munkaerőpiaci pozícionálásában
: Tóth Márk Bence
: Tóth Márk Bence
A véleményvezérek jelentősége a marketingkommunikációs folyamatban
: Vida Noémi
: Vida Noémi
Influencer marketing, a hazai véleményvezérek sikere
: Márton Zsuzsanna Jozefa
: Márton Zsuzsanna Jozefa
A véleményvezérek hatása a fogyasztói társadalomra
: Kovács Lilien
: Kovács Lilien
Márkaépítés és márkastratégia a Magic Hair Classic kapszula esetében
: Fogarassy Fruzsina Kitti
: Fogarassy Fruzsina Kitti
Egészség- és ökoturizmus Túrkeve esetében
: Vad Emese Csilla
: Vad Emese Csilla
Üzleti modell egy bérbeadással foglalkozó kft esetében
: Krecs Fanni
: Krecs Fanni
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
Márkastratégia, márkaépítés a Coca-Cola termék esetében
: Lipcsei Dóra
: Lipcsei Dóra
Influencer marketing a gyakorlatban, avagy véleményvezérek szerepe napjainkban
: Bugyi Szandra
: Bugyi Szandra
A személyes kapcsolatok szerepe egy családi vendéglátó vállalkozás esetében
: Paróczi Márk
: Paróczi Márk
A social media és a véleményvezérek szerepe a szállodaiparban
: Dobos Judit
: Dobos Judit
Marketingkommunikációs stratégia fejlesztése egy tréningekkel és szervezetfejlesztéssel foglalkozó cég esetében
: Csonka Zsanett
: Csonka Zsanett
A gyártástechnológia fejlesztése egy kézműves tejfeldolgozással foglalkozó családi vállalkozás esetében
: Szabó-Burján Anna
: Szabó-Burján Anna
Mennyit ér az egészség?
: Bársony Fruzsina
: Bársony Fruzsina
Márkaépítés a közösségi médiában
: Tóth Fruzsina
: Tóth Fruzsina
Influencer marketing, a véleményvezérek befolyásoló erejének növekedése a vásárlói magatartásra
: Tomhauser Bence
: Tomhauser Bence
Könyvvizsgálati kockázatok, kockázatbecslés - Könyvvizsgálati kockázatok egy hagyományos életbiztosítással foglalkozó társaság esetében
: Nagy Bianka
: Nagy Bianka
A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon
: Zugor Enikő
: Zugor Enikő
Vegán kozmetikumok értékesítése influencereken keresztül,avagy hogyan tudnak befolyásolni a véleményvezérek
: Antal Bianka
: Antal Bianka
A véleményvezérek szerepe a marketingkommunikációban és gyakorlati alkalmazásuk egy kampány során
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Fotográfusok személyes márkaépítése
: Bottlik Dorina
: Bottlik Dorina
Fogyasztói magatartás trendek az egészséges élelmiszerek területén a várandós nők esetében
: Szabó Réka Krisztina
: Szabó Réka Krisztina
A közösségi média és a véleményvezérek szerepe az egészségtudatos táplálkozási trend elterjedésében Magyarországon
: Hegedűs Ráhel Dóra
: Hegedűs Ráhel Dóra
Véleményvezérek hatása az Y és a Z generáció jeges tea és energiaital fogyasztására
: Pacziga Kitti
: Pacziga Kitti
Az éves beszámoló elemzésének módszerei egy mezőgazdasági növényi termékek nagykereskedelmével foglalkozó multinacionális vállalat esetében
: Aszalós Anna Erzsébet
: Aszalós Anna Erzsébet
A közösségi média marketing jelene a vendéglátással foglalkozó kis- és középvállalkozások esetében Magyarországon
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Munkáltatói márkaépítés az SSC szektorban, a Fressnapf International Business Services vonatkozásában
: Sipos Melinda
: Sipos Melinda
A szervezeti kultúra és a márkaépítés kapcsolatának vizsgálata egy ipari nagyvállalat esetében
: Szilágyi Kristóf Emánuel
: Szilágyi Kristóf Emánuel
Személyautók személyes értékesítésének elemzése
: Jónás Dominik
: Jónás Dominik
Személyes használatú eszközök életmenedzsmentje
: Tinnyei Zsolt
: Tinnyei Zsolt
Az Infótörvénytől a GDPR-on át a gyakorlati alkalmazásig, azaz a személyes adatvédelem evolúciója
: Sipos László Dániel
: Sipos László Dániel
Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek
: Bodnár Eszter
: Bodnár Eszter
Similar Items
-
Függőségek megelőzése és kezelése aktív életmóddal
: Korompay-Beregi Orsolya -
Az online személyes márkaépítés
: Kiss Barbara -
Személyes márkaépítés a médiában megjelenő személyeknél
: Répási Cintia Dóra -
Személyes Márkaépítés eszközei a magyar vállalkozói piacon
: Molnár Máté -
Én, mint termék azaz személyes márkaépítés a munkaerőpiacon
: Nácán Gitta