Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kékesi Tifani
További közreműködők: Belányi Virág
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
influenszerek
internet
közösségi média
marketingkommunikáció
online marketing
szépségipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43924

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43924
005 20230420135522.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kékesi Tifani 
245 1 3 |a Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban  |c Kékesi Tifani  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A rohamosan fejlődő világunk eredményeképp az internetet használók száma folyamatosan növekszik. Olyannyira, hogy a fogyasztók elérése túlnyomórészt online történik. Az online tér a vállalatok számára olyan új eszközöket biztosított, mellyel könnyedén el tudják érni célcsoportjaikat. A közösségi média a marketingkommunikáció eszközei közül egyike azoknak, mely szinte a legnagyobb hatást képes kiváltani a fogyasztókból. Két irányú kommunikáció lehetőségén túl költséghatékonysága miatt a vállalatok közkedvelt hirdetési felülete. A márka hirdetésein kívül az influenszermarketing jelenti azt a megoldást, mellyel a fogyasztók szívesebben azonosulnak. Az emberközelibb alak nagymértékben megváltoztatta a fogyasztói magatartást. Dolgozatom pedig pontosan erre összpontosít. A fő célja, hogy felmérjem milyen mértékben befolyásolják a közösségi felületeken megjelenő influenszerek a fogyasztói szokásokat. Mindezt egy olyan piaci területen, ami széleskörben elérhető az online felületeken. A szépségipar az az ágazat, amely mind a fogyasztók mind az influenszerek életében megtalálható. A szépségápolási márkák előszeretettel alkalmazzák termékük népszerűsítésére egy-egy véleményvezér általi hirdetési formát. De hogy ez hazánkban mennyire sikeresen működik a kutatásomból kiderül. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a influenszerek 
695 |a internet 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
695 |a szépségipar 
700 1 |a Belányi Virág  |e ths 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43924/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43924/2/K%C3%A9kesi%20Tifani_biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes%20%282%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43924/3/K%C3%A9kesi%20Tifani_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés