Az okostelefon-gyártó vállalatok környezettudatossággal kapcsolatos kommunikációja és annak vásárlókra gyakorolt hatása a magyar piacon

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Suszt Norbert
Other Authors: Berta Dr. Péter
Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc
Format: Thesis
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
éves jelentés
interjú
kérdőív
kommunikáció
környezettudatosság
okostelefon
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43925
Description
Abstract:A szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogy a magyar piacon a különböző okostelefon-gyártó vállalatok mit kommunikálnak a környezettudatosságukról. Ezt összehasonítom a külföldi tevékenységükkel. A primert kutatásomban a mélyinterjúk segítségével kutatom, hogy a hazai vásárlók mennyire figyelnek fel a környezettudatos kommunikációra az okostelefon vagy tartozéka vásárlása esetén. Az interjúkban részt vettek értékesítők és vásárlók is, hogy egy széles körről legyen elérhető információ. A szekunder kutatáshoz. a vállalatok internetes elérhetőségét és a közzétett jelentéseket veszem alapul.