Az okostelefon-gyártó vállalatok környezettudatossággal kapcsolatos kommunikációja és annak vásárlókra gyakorolt hatása a magyar piacon
Saved in:
Main Author: | Suszt Norbert |
---|---|
Other Authors: |
Berta Dr. Péter
Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing éves jelentés interjú kérdőív kommunikáció környezettudatosság okostelefon vásárlói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43925 |
Similar Items
Környezettudatossággal kapcsolatos fogyasztói szokások összehasonlító elemzés a magyar és német piacon
: Bertók Anita
Published: (2008)
: Bertók Anita
Published: (2008)
A Black Friday vásárlókra gyakorolt hatásának elemzése
: Báthory Gábor
: Báthory Gábor
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
SPAR Fenntarthatósági törekvéseinek hatása a vásárlókra
: Ivánka Dóra Anna
: Ivánka Dóra Anna
Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon Az Apple és a Samsung párharca
: Nyikes Anna Dóra
: Nyikes Anna Dóra
Kik az okostelefon piac nyertesei? Az új generációs mobiltelefonokkal kapcsolatos használati szokások, vélekedések
: Gergely Dávid
: Gergely Dávid
Fogyasztói preferencia vizsgálat okostelefon vásárlás kapcsán
: Magyar Adrienn
: Magyar Adrienn
Az elektronikus kereskedelem hatásai az okostelefon felhasználókra
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Az okostelefon, mint gazdasági és technológiai szereplő
: Kolocsán Ádám
: Kolocsán Ádám
A monetáris politika és annak inflációra gyakorolt hatása
: Szőcs Norbert
: Szőcs Norbert
Magyar Divatmárkák Fenntarthatósággal Kapcsolatos Kommunikációja a Közösségi Médiában
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
A közösségi média, és azon belül az online nyereményjátékok hatása a potenciális vásárlókra
: Havasi Nóra
: Havasi Nóra
Egyetemek és vállalatok kooperációja, kommunikációja
: Varga Beatrix
: Varga Beatrix
A fenntarthatósággal kapcsolatos társadalmi felelősségvállalás és ennek kommunikációja a vállalatok részéről, valamint a fogyasztóknál elért hatása
: Balogh Barbara
: Balogh Barbara
A vasúttársaságok környezetvédelemmel kapcsolatos marketing kommunikációja
: Bogdán Betsabé Éva
: Bogdán Betsabé Éva
Egyetemek és vállalatok kooperációja és kommunikációja
: Mocsári Klaudia
: Mocsári Klaudia
A homoszexuálisok jogai és annak kommunikációja
: Ordasi Katalin
: Ordasi Katalin
A FIFA botrányok és annak kommunikációja
: Sikos Áron Mátyás
: Sikos Áron Mátyás
Társadalmi felelősségvállalás a világ egyik vezető elektronikai gyártó nagyvállalatánál -Munkavállalói elkötelezettségre gyakorolt hatása
: Renácz Adrienn
: Renácz Adrienn
A temetkezési vállalatok kommunikációja és hírnév menedzsmentje
: Stefanovszki Lili Piroska
: Stefanovszki Lili Piroska
A Nokia Lumia okostelefon-termékportfólió marketingkommunikációs konstrukciója és eszközei a célcsoport aspektusából
: Balla Dóra
Published: (2014)
: Balla Dóra
Published: (2014)
Internet- és okostelefon-függőség, nomophobia Lehet-e élni telefon és internet nélkül?
: Czunyi Réka, et al.
: Czunyi Réka, et al.
A légitársaságok kríziskommunikációja és annak reputációra gyakorolt hatása
: Polácska Fruzsina
: Polácska Fruzsina
A vényköteles gyógyszereket gyártó vállalatok marketingkommunikációs lehetőségei a Boehringer Ingelheim példáján keresztül
: Jamrik Gyöngyvér
: Jamrik Gyöngyvér
IT Jellegű krízis vizsgálata egy magyar gyártó vállalatnál
: Szabolics Máté
: Szabolics Máté
A vállalatok online eszközhasználatának fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Nagy Ivett
: Nagy Ivett
Az Influencer Marketing És Annak Hazai Fogyasztókra Gyakorolt Hatása
: Lernyei Lőrinc
: Lernyei Lőrinc
A logisztika helye egy gyártó vállalat szervezeti felépítésében
: Szuromi Norbert
: Szuromi Norbert
A Max Factor márka marketingstratégiája és kommunikációja a hazai dekorkozmetikai piacon
: Dömötör Diána
: Dömötör Diána
Az Európai Unió romaintegrációs stratégiáinak kommunikációja és a magyarországi roma társadalomra gyakorolt hatása
: Horvát Lilla
: Horvát Lilla
Üzleti kommunikáció – A vállalatok belső kommunikációja – Xylem Water Solutions Kft.
: Hortobágyi Anita
: Hortobágyi Anita
A hazai építőipar fellendülése és annak az ingatlanpiacra gyakorolt hatása
: Pfeiffer Bettina
: Pfeiffer Bettina
A budapesti Szimpla Kert CSR tevékenysége, és annak online kommunikációja
: Szücs Márta
: Szücs Márta
A Brexit és annak Magyarországra gyakorolt várható hatásai
: Schulek-Tóth Zsófia Mária
: Schulek-Tóth Zsófia Mária
A magyar bankszektor digitális kommunikációja
: Juhász Attila Patrik
: Juhász Attila Patrik
Egy gyártó nagyvállalat raktározási folyamatai
: Sági Csenge Boglárka
: Sági Csenge Boglárka
A Vincotech Kft. tevékenysége és annak környezetre gyakorolt hatásai
: Szenohradszki Sándor
: Szenohradszki Sándor
A vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) helye és szerepe, annak munkavállalókra gyakorolt hatása
: Kajin Cintia
: Kajin Cintia
Covid hatása a Grundfos Magyarország gyártó kft működésére
: Fazekas Hajnal Erzsébet
: Fazekas Hajnal Erzsébet
A Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének kommunikációja
: Apró Dóra
: Apró Dóra
Similar Items
-
Környezettudatossággal kapcsolatos fogyasztói szokások összehasonlító elemzés a magyar és német piacon
: Bertók Anita
Published: (2008) -
A Black Friday vásárlókra gyakorolt hatásának elemzése
: Báthory Gábor -
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav -
SPAR Fenntarthatósági törekvéseinek hatása a vásárlókra
: Ivánka Dóra Anna -
Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon Az Apple és a Samsung párharca
: Nyikes Anna Dóra