A digitális felületek növekvő szerepe a banki szektor marketingjében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Juhász Marcell
További közreműködők: Ihász Zsolt
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bank
bankmarketing
digitalizáció
közösségi média
marketing stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43935

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43935
005 20230420135541.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Juhász Marcell 
245 1 2 |a A digitális felületek növekvő szerepe a banki szektor marketingjében  |c Juhász Marcell  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a banki szektor marketingjét vizsgálom, elsősorban a digitális felületek növekvő használatát kívánom bemutatni. Kitérek a szolgáltatásmaketing sajátosságaira, a bankmarketingben leggyakrabban használt marketing stratégiákra, valamint a napjainkban felfedezhető trendekre. Munkám alapját képezi egy kérdőív használatával kivitelezett kvantitatív, és egy mélyinterjú formájában lebonyolított kvalitatív kutatás is. Dolgozatom írása során széleskörű szakirodalom állt a rendelkezésemre, tudományos műveket, folyóiratok cikkeit dolgoztam fel és igénybe vettem internetes forrásokat is. Diplomamunkám során hazai és külföldi szakirodalmakat egyaránt felhasználtam. Kutatásom alapvetően a magyar banki iparágat vizsgálja, de mindehhez a külföldön végbemenő piaci változásokat is figyelembe vettem. 
695 |a bank 
695 |a bankmarketing 
695 |a digitalizáció 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing stratégia 
700 1 |a Ihász Zsolt  |e ths 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43935/1/Szakdolgozat_Juh%C3%A1sz%20Marcell.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43935/2/Juh%C3%A1szMarcellb%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43935/3/B%C3%ADr%C3%A1lat_bels%C5%91_Juh%C3%A1sz%20Marcell.pdf  |z Dokumentum-elérés