Applying Big Data Analytics to Consumers' Responses in Vietnam's E-Commerce Industry Pros and Cons
Saved in:
Main Author: | Do Van Tu |
---|---|
Other Authors: |
Budai Dr. László
Talata Dr. István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | big data big data analytics e-commerce Power BI Pros and cons Vitenam |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43945 |
Similar Items
The Sectoral Characteristics and Applied Models of E-commerce Techniques
: Somlai Réka
: Somlai Réka
How big data effects the travel industry
: Le Dieu Linh
: Le Dieu Linh
Eladásösztönzés Big Data módszerekkel
: Hatlaczki Ádám
: Hatlaczki Ádám
Big Data a mezőgazdaságban
: Szép Marcell
: Szép Marcell
The application of big data in tourism management
: LI GUO PING
: LI GUO PING
Big Data a pénzügyi szektorban
: Révész Zoltán
: Révész Zoltán
Big Data az üzleti életben
: Bulyovcsity Kristóf
: Bulyovcsity Kristóf
BIG DATA, BIGGER COMPANY? - A BIG DATA ALKALMAZÁSÁNAK ELŐNYEI ÉS SZEREPE A VÁLLALATI DÖNTÉSTÁMOGATÁSBAN
: Hegedüs Enikő
: Hegedüs Enikő
Big Data és az adatfelhasználás jövője
: Varga Dániel István
: Varga Dániel István
Below The Line marketing communication applied in the fashion industry
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
The strategical transformation in big data era taking Kweichow Moutai as example
: Hu Qiwei
: Hu Qiwei
Impact of e-commerce on the brick and mortar retail industry
: Cavicchiolo Cristofer
: Cavicchiolo Cristofer
E-commerce Consumer Behaviour on the Business-to-Business vs. Business-to-Consumer Market /
: Csató Fanni
: Csató Fanni
Big Data és Üzleti Analitika nagyvállalati környezetben
: Szentesi Tamás
: Szentesi Tamás
Nagy adathalmazok (Big Data) szerepe a könyvvizsgálatban
: Juhász Balázs
: Juhász Balázs
Big Data alapú üzletfejlesztési koncepciók a Magyar Telekomnál
: Soósová Veronika
: Soósová Veronika
Big Data a Magyar Telekom Szolgáltatás menedzsment tevékenységében
: Sós Krisztina
: Sós Krisztina
Big Data alkalmazása és fontossága az üzleti szférában
: Tarcsay Zsolt
: Tarcsay Zsolt
Big data felhasználása számítógépes játékokban és az esportban
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka
: Mateut Rebeka
A Big Data technológia felhasználása a közösségi médiában
: Káplár Tamás
: Káplár Tamás
A Big Data kihasználtsága a hazai digitális hirdetésben A programmatic-é a jövő? /
: Jurácsik Gábor
: Jurácsik Gábor
The Impact of COVID-19 on Online Shopping An Analysis of Consumer Behavior and E-commerce Strategies
: Sweis Sarah Hussam Kamel
: Sweis Sarah Hussam Kamel
A Big Data morálisan problémás területei és a közvélemény
: Gáspár Huba
: Gáspár Huba
Prospects of Artificial Intelligence, Big Data, Robots and Automated services in tourism
: Erdenebat Ochirkhuu
: Erdenebat Ochirkhuu
Les solutions Blockchain pour les défis du Big Data
: Várkonyi Viktória
: Várkonyi Viktória
How marketers apply Scarcity marketing and FOMO tactics The case of Vietnamese people towards E-commerce sites during the pandemic
: Nguyen Giang Hoai
: Nguyen Giang Hoai
The Responsiveness of Vietnam’s Monetary Policy to Global Dynamics from 2018 to 2023
: Phan Minh Anh
: Phan Minh Anh
Corporate Social Responsibility and its Influence on Consumer Behaviour and Business Practice in luxury fashion industry Can CSR create a competitive advantage?
: Tilekeeva Tolgonai
: Tilekeeva Tolgonai
Responsible tourism issues and solutions based on pre-pandemic data comparison between Barcelona and Budapest
: Lachin Namaz
Published: (2022)
: Lachin Namaz
Published: (2022)
E-commerce Online behaviour of individuals and corporations on the current market
: Szolnoki Attila
: Szolnoki Attila
Véleményformálás és előrejelzés a közösségi média és Big Data eszközök felhasználásával
: Szabó Barbara
: Szabó Barbara
E-commerce Retail & Online Shopping The Influence of Personality Traits & Satisfaction on Consumer Behavior & Preference
: Khashbat Anar
: Khashbat Anar
Assessing the Impact of The EVFTA on Vietnam's Agricultural Exports A Focus on the Coffee Industry.
: Nguyen Van Anh
: Nguyen Van Anh
How does UI/UX design affect consumer behavior in the fashion and apparel e-commerce sector an exploratory study
: Lévárt Ákos György
: Lévárt Ákos György
Examination and analysis of the logistics and quality management challenges of e-commerce in the retail sector of the food industry
: Vadász Ágnes
: Vadász Ágnes
Presence of Corporate Social Responsibility In The Coffee Industry
: Bordás Cintia Ilona
: Bordás Cintia Ilona
A Big Data és a marketing kapcsolatának vizsgálata, a Google példáján keresztül
: Tordai Réka
: Tordai Réka
Implementation and Logistics of E Commerce in Mongolia
: Enkhbold Dulguunmandakh
: Enkhbold Dulguunmandakh
E-Commerce Evolution Navigating Market Dynamics through Strategic Marketing
: Pang Xinyu
: Pang Xinyu
Similar Items
-
The Sectoral Characteristics and Applied Models of E-commerce Techniques
: Somlai Réka -
How big data effects the travel industry
: Le Dieu Linh -
Eladásösztönzés Big Data módszerekkel
: Hatlaczki Ádám -
Big Data a mezőgazdaságban
: Szép Marcell -
The application of big data in tourism management
: LI GUO PING