A pszichológia jelentősége a márkaépítésben, a CUPRA példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Virók Erna Sára |
---|---|
Other Authors: |
Harsányi Dávid
Somogyváry Péter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | autóipar marketingkommunikáció márka márkaépítés pszichológia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43960 |
Similar Items
Személyiség szerepe a márkaépítésben
: Balogh Eleni Krisztina
: Balogh Eleni Krisztina
Közösségi média szerepe a személyes márkaépítésben-Szabyest példáján
: Magyar Márk Bence
: Magyar Márk Bence
Digitális kommunikáció szerepe a márkaépítésben
: Pintér Viktória
: Pintér Viktória
A közösségi marketing szerepe a márkaépítésben
: Busi Barbara
: Busi Barbara
Magyarországi autópiac bemutatása a Seat és a Cupra márka kapcsán
: Fazekas Donát
: Fazekas Donát
A közösségi média szerepe a munkáltatói márkaépítésben
: Pápai Bettina
: Pápai Bettina
A pszichológia irányzatainak történelmi áttekintése
: Gagán Orsolya
: Gagán Orsolya
Jóllét az iskolában, Pozitív pszichológia
: Vaszkó Éva Ágnes
: Vaszkó Éva Ágnes
Reklámok és pszichológia Az emberi döntésekre gyakorolt hatások vizsgálata
: Domján Ramóna
: Domján Ramóna
A pszichológia jelenléte a banki értékesítésben
: Babik Ádám
: Babik Ádám
Gyerekek, marketing, pszichológia és etika - összehangolható fogalmak?
: Látos Eszter
: Látos Eszter
A pszichológia, mint tudományág a toborzás, kiválasztás folyamatában
: Babanics Brigitta
: Babanics Brigitta
Az emberi erőforrás menedzsment és a pszichológia kapcsolata
: Albeker Krisztina
: Albeker Krisztina
A koronavírusjárvány szociológiai és pszichológia hatásai a deviáns fiataloknál
: Varga Judit
: Varga Judit
Dönts okosan! - A fogyasztó árészlelésének pszichológia háttere és elméletei
: Párzsi Helén
: Párzsi Helén
A marketing pszichológia hatásának feltárása a vásárlói magatartásra és a márkahűségre az érzelmi marketing eszközökön keresztül
: Csima Georgina
: Csima Georgina
A nemzetközi gazdálkodás és a pszichológia szakos hallgatók karrier-aspirációi illetve motivációi
: Varga Nóra
: Varga Nóra
Magyar és az egyiptomi reklámok kulturális különbségei és pszichológia hatásuk a fogyasztókra
: Hefzi Lejla
: Hefzi Lejla
A kávéházak jelentősége a társadalomban kialakulásuktól napjainkig, nevezetes kávéházak példáján keresztül
: Tóth Réka Sára
: Tóth Réka Sára
Kommunikáció gyakorlati jelentősége a MÁV-START példáján keresztül
: Ughy Renáta
: Ughy Renáta
A teljesítményértékelés átalakításának jelentősége egy könyvvizsgáló cég példáján keresztül
: Lukácsi Dóra
: Lukácsi Dóra
A wellness turizmus jelentősége Nyíregyházán, a Nyilas Fogadó példáján keresztül
: Huszti Tímea
: Huszti Tímea
CONTROLLING RÉSZRENDSZEREK JELENTŐSÉGE A KCI HUNGARY KFT. FELVÁSÁRLÁSI PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Németh Anett
: Németh Anett
A hagyományőrző fesztiválok jelentősége a turizmusban a Csángó fesztivál példáján keresztül
: Szenyán Claudia Christine
: Szenyán Claudia Christine
Marketingkommunikációs eszközök jelentősége a telekommunikációs piacon a Telekom gyakorlati példáján keresztül.
: Surányi Attila
: Surányi Attila
Az üzleti turizmus jelentősége Magyarországon a Continental Hotel Budapest**** példáján keresztül
: Gerzsenyi Beatrix
: Gerzsenyi Beatrix
Az atipikus munkavégzési formák munkaerőpiaci jelentősége a CHINOIN Zrt. példáján keresztül
: Kis Viktória
: Kis Viktória
Családi vállalkozások tradicionális és innovációs jelentősége a Zwack család példáján keresztül
: Toma Dorina
: Toma Dorina
A USP jelentősége a specialty kávézók piacán a Kontakt kávézó példáján keresztül
: Randjelovic Ivan
: Randjelovic Ivan
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
A fenntarthatóság jelentősége és lehetőségei a szállodaiparban, a zöld szállodák példáján keresztül
: Vass Nóra
: Vass Nóra
A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül
: Szántó Krisztina Eszter
: Szántó Krisztina Eszter
Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Lakner Anikó
: Lakner Anikó
A rendezvényszervezés jelentősége a KKV-k életében az Agrova Kft. példáján keresztül
: Hegedűs Andrea Rita
: Hegedűs Andrea Rita
Toborzási csatornák és módszerek a magyarországi szolgáltató-központokban
: Virók Dávid
: Virók Dávid
Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül
: Búza Blanka
: Búza Blanka
A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül
: Stuller Angelika Krisztina
: Stuller Angelika Krisztina
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
A munkaerő-gazdálkodás jelentősége különleges ünnepi rendezvényeken a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Balogh Melinda Éva
: Balogh Melinda Éva
Similar Items
-
Személyiség szerepe a márkaépítésben
: Balogh Eleni Krisztina -
Közösségi média szerepe a személyes márkaépítésben-Szabyest példáján
: Magyar Márk Bence -
Digitális kommunikáció szerepe a márkaépítésben
: Pintér Viktória -
A közösségi marketing szerepe a márkaépítésben
: Busi Barbara -
Magyarországi autópiac bemutatása a Seat és a Cupra márka kapcsán
: Fazekas Donát