Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Onhausz Cintia
További közreműködők: Fekete Hanna
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kapszulás kávé
kávékultúra
Nespresso kompatibilis kapszula
Nestlé
Nestlé Hungária Kft.
otthoni kávéfogyasztás
prémium kávé
Starbucks
Starbucks At Home
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43971

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43971
005 20230420135649.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Onhausz Cintia 
245 1 0 |a Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba  |c Onhausz Cintia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom a kapszulás kávék piacával, ezen belül is a prémium szegmenssel, fő fókuszban a Starbucks kapszulákkal foglalkozik, melynek folyamatosan változó és egyre jobban növekvő piaca globálisan prosperáló. A vállalat arculatát és stratégiáját vizsgálva arra a kérdésre keresem a választ, hogy egy multinacionális vállalat, mint a Starbucks hogyan és milyen sikerességgel közvetíti valódi értékeit több évtizedes gyümölcsöző működés és plenáris terjeszkedés után az otthoni világba, illetve hogyan és milyen eszközökkel valósítja meg egy számára teljesen új koncepció piaci bevezetését (otthon elkészíthető kávékínálat).  A téma feltárásának alapja a szakirodalom feldolgozása volt, illetve esszém megírásához indokoltnak tartottam a szekunder és primer eredmények bemutatását is. A primer kutatásaim között elsősorban egy online felületen, Google űrlap formájában kvantitatív módszerrel elvégzett kérdőív játszik szerepet, majd kvalitatív kutatás keretei között a kapott eredményeket analizáltam a Nestlé Starbucks jelenlegi brand managerével. Célom továbbá a felállított hipotézisek megválaszolása a kutatáshoz kapcsolódó ötletek és szakmai információk alapján, valamint az otthoni kávékínálat bevezetésén alkalmazott marketingstratégiák elemzése, amelyek fontos szerepet játszottak a márkaimázs közvetítésében. 
695 |a kapszulás kávé 
695 |a kávékultúra 
695 |a Nespresso kompatibilis kapszula 
695 |a Nestlé 
695 |a Nestlé Hungária Kft. 
695 |a otthoni kávéfogyasztás 
695 |a prémium kávé 
695 |a Starbucks 
695 |a Starbucks At Home 
700 1 |a Fekete Hanna  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43971/1/Onhausz%20Cintia_KGFH24_BGE_Szakdolgozat%202022.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43971/2/Szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20k%C3%BCls%C5%91%20konzulens_Onhausz%20Cintia.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43971/3/Onhausz%20Cinti.pdf  |z Dokumentum-elérés