Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
Elmentve itt :
Szerző: | Onhausz Cintia |
---|---|
További közreműködők: |
Fekete Hanna
Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kapszulás kávé kávékultúra Nespresso kompatibilis kapszula Nestlé Nestlé Hungária Kft. otthoni kávéfogyasztás prémium kávé Starbucks Starbucks At Home |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43971 |
Hasonló tételek
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében
: Buda Blanka
: Buda Blanka
A társadalmi felelősség jelentőségének vizsgálata a Starbucks vállalaton keresztül
: Fejes Dominika
: Fejes Dominika
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben
: Vidor Zsófia
: Vidor Zsófia
Research of Starbucks' Global Value Chain's Alteration Over a Decade
: Lei Renrui
: Lei Renrui
A hazai Starbucks tevékenységének és a fogyasztói szokásoknak az elemzése
: Ambrus Dorottya
: Ambrus Dorottya
A magyarországi kávézási szokások alakulása, és a Starbucks kávézó térhódítása
: Borlai Sára Bernadett
: Borlai Sára Bernadett
A marketingkommunikáció eszközei és azok alkalmazása a Starbucks Magyarország kávéházláncnál
: Kun Enikő
: Kun Enikő
Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
: Benkő Inez
: Benkő Inez
Panaszszituáció kezelése az Amrest Kft és a Starbucks Coffee Company példáján keresztül
: Kondorossy Karolina Eszter
: Kondorossy Karolina Eszter
A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében
: Kulcsár Lili
: Kulcsár Lili
A Starbucks marketing tevékenységének bemutatása és a magyar kávépiacra történő potenciális belépésének vizsgálata
: Borhi Tímea
Megjelent: (2009)
: Borhi Tímea
Megjelent: (2009)
Az SAP webes kiterjesztése SAP Fiori alapokon
: Szántó Bence
: Szántó Bence
Az online marketing stratégiák lehetőségeinek vizsgálata a vállala-tok számára a Starbucks Magyarország mintáján keresztül
: Bacsik Dorina
: Bacsik Dorina
A hagyományok hálójában, avagy az innováció élvonalában? A Sport szelet márka újraértékelése és pozicionálása a mai fogyasztói társadalomban.
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
A globális fenntarthatósági vállalások kihívásai a Magyarországi multinacionális vállalatok tükrében a Starbucks vállalat példáján keresztül bemutatva
: Gáspár Judit Lilla
: Gáspár Judit Lilla
Veszélyes hulladékok exportja a fejlődő világba, néhány ország és az e-hulladék bemutatása alapján
: Bárdos Gábor
: Bárdos Gábor
Az Agrár-Vállalkozási Hitelgarancia Alapítvány portfóliókezesség termékének kiterjesztése állami viszontgarancia használatával
: Papp Krisztina Anita
: Papp Krisztina Anita
Távmunka és home office, kihívások és megoldások, az otthoni munkavégzés jövője
: Mag Fedor
: Mag Fedor
Egis Számlajóváhagyást Támogató Elektronikus Rendszer („ESzTER”) kiterjesztése a körmendi gyáregységben
: Sólyom Dóra
: Sólyom Dóra
Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése
: Csutorás Judit
: Csutorás Judit
Az otthoni munkavégzés és az otthoni környezet kapcsolata
: Biczó Bernadett
: Biczó Bernadett
A távmunka és az otthoni munkavégzés (home office) lehetőségei, munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Tóth Nikol Tamara
: Tóth Nikol Tamara
A távmunka és az otthoni munkavégzés (home-office) lehetőségei, munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Kertész Luca
: Kertész Luca
A távmunka és az otthoni munkavégzés (home office) lehetőségei, munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Kincses Rebeka
: Kincses Rebeka
Irodai munka vagy home office? Az otthoni munkavégzéssel kapcsolatos változások a COVID-19 után
: Pap Marcell
: Pap Marcell
Az otthoni munkavégzés (home office) értékelése KKV és Multinacionális vállalatok vezetőinek és munkavállalóinak körében
: Szabó Sára
: Szabó Sára
Fehérgallérosok home office-ban
: Bódi Cintia
: Bódi Cintia
Az otthoni munkavégzés munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Révész Tímea
: Révész Tímea
"Mégis kopik az Opel?" avagy A márka újrapozícionálása
: Németh Gábor
Megjelent: (2013)
: Németh Gábor
Megjelent: (2013)
Adatbiztonsági kockázatok és kezelésük otthoni hálózatoknál
: Fodor Péter
: Fodor Péter
Otthoni IoT eszközök kialakítása és üzemeltetése
: Sinkovics Rita
: Sinkovics Rita
Hasonló tételek
-
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia -
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi -
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita -
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia -
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István