A social media jelenlét innovatív hatásainak elemzése egy magyar HR szolgáltató cég tevékenységén keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tőzsér Anna
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Pintér Mátyás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:álláshirdetés
innováció
közösségi média
munkaerő toborzás
trendek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43972
Leíró adatok
Kivonat:Az utóbbi években a toborzás és a marketing kapcsolata szorosabbá vált. A munkaerő-toborzás folyamatosan keresi az új módszereket, ezekhez pedig a marketingtrendekből merít ötleteket. Jelöltszerzési szempontból a digitális marketing lehetővé teszi a vállalat számára, hogy potenciális munkavállalókat vonzzon be, és előmozdítsa az interakciót azzal a céllal, hogy megtudják, milyen igényeik vannak az álláskeresőknek. Mindezt olyan promóciós technikák alkalmazásával teszik, amelyek az online marketing szerves részét képezik. A munkaadók napjainkban fokozottan használják ezeket a különböző kommunikációs formákat a jelöltek eléréséhez, velük való kapcsolattartáshoz és pozitív munkáltatói imázs kialakításához. Ahhoz, hogy a digitális toborzás eredményes maradjon a vállalatok számára, folyamatos fejlesztésre és a célcsoporthoz való alkalmazkodásra van szükség. Kulcsfontosságú szempont a közösségi oldalak használata, így kerül dolgozatomban is központi szerepbe a TikTok, amely népszerűsége egyre növekszik a Z generáció, avagy az elkövetkezendő évek pályakezdő álláskeresőinek körében.