Etnikai brandépítés az FC DAC 1904 labdarúgó egyesületnél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hadacs Máté
További közreműködők: Herdics Júlia
Krasztev Dr. Péter Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:baszk
brand
etnika
FC DAC 1904
PR
Social media
sportkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43977

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43977
005 20230420135702.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hadacs Máté 
245 1 0 |a Etnikai brandépítés az FC DAC 1904 labdarúgó egyesületnél  |c Hadacs Máté  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom fő témája az FC DAC 1904 futball klubon belüli kommunikáció és etnikai brandépítés. Felvázolásra kerül az etnonacionalista reneszánsz, illetve a sport és etnicitás kérdése. Bemutatom a baszkok és a szlovákiai magyarok kommunikációs és arculatépítős lehetőségeit, ill. összehasonlítom őket. Kitérek a kommunikációs eszközök hasznosságára és hatékonyságára, részletes leírást adok az FC DAC kommunikációs eszközeiről, szociális hálózatairól. Fő kutatási célom az volt, hogy miként vált kommunikáció által etnikai brandé egy kisvárosi kisebbségi klub a csallóközi Dunaszerdahelyen. A releváns kutatási végcél, hogy megállapítást nyerjek, hogy a sikerhez és a brand alakulásához a menedzsment tudatos kommunikációja vezetett-e. A célom éléréséhez lehetőségem nyílt egy szakmai tájékozódó interjú elkészítésére a klub külső kapcsolatokért felelős menedzserével és sajtófőnökével. Ezen felül mélyinterjút készítettem a klub digital marketing és brand menedzserével. Emelett a szakmai gyakorlatomat is az egyesületnél töltöttem, amely álltal rengeteg primer információhoz jutottam. A téma elengedhetetlenül fontos és érdekes, ugyanis nem mindennapi, hogy egy szlovákiai magyar kisvárosnak ennyire identitásképző ereje van. Kutatási kérdésemre sikerült választ kapnom, kiderült, hogy az építkezés teljesen tudatos volt. Bár ez koránt sem ilyen egyszerű, azonban a látottak és a hallottak alapján biztos vagyok benne, ebben pedig az interjúalanyaim is megerősítettek. A kutatásom végére arra a következtetésre jutottam, hogy tudatos volt, de sok mindent az élet hozott magával. 
695 |a baszk 
695 |a brand 
695 |a etnika 
695 |a FC DAC 1904 
695 |a PR 
695 |a Social media 
695 |a sportkommunikáció 
700 1 |a Herdics Júlia  |e ths 
700 1 |a Krasztev Dr. Péter Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43977/1/Hadacs_M%C3%A1t%C3%A9_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43977/2/Hadacs%20M%C3%A1t%C3%A9%20-%20szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20-%20k%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43977/3/Hadacs%20M%C3%A1t%C3%A9%20bels%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43977/4/K%C3%A9rd%C3%A9sek%20Hadacs%20M%C3%A1t%C3%A9%20szakdolgozati%20v%C3%A9d%C3%A9s%C3%A9hez.pdf  |z Dokumentum-elérés