Etnikai brandépítés az FC DAC 1904 labdarúgó egyesületnél
Elmentve itt :
Szerző: | Hadacs Máté |
---|---|
További közreműködők: |
Herdics Júlia
Krasztev Dr. Péter Lajos |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | baszk brand etnika FC DAC 1904 PR Social media sportkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43977 |
Hasonló tételek
Élelmiszermentő logisztikai megoldások a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnél
: Száz Balázs
: Száz Balázs
A gyöngyöspatai etnikai konfliktus visszhangja az online sajtóban
: Zalavári Borbála
: Zalavári Borbála
Egy pályázati projekt előkészítése ésmegvalósításának főbb körvonalai a Czinka Panna Egyesületnél
: Mocsári Ágnes
: Mocsári Ágnes
Brandépítés a Teqball példáján keresztül
: Hetyei András Vilmos
: Hetyei András Vilmos
A marketingtevékenységek vizsgálata a Videoton FC példáján keresztül
: Vörös Virág Tímea
: Vörös Virág Tímea
Turisztikai brandépítés Budapesten – tények és kihívások
: Polyák Adrienn
: Polyák Adrienn
A vállalati brandépítés a közösségi médiában
: Hermeczi András
: Hermeczi András
A modern labdarúgás gazdasági kihívásai, az FC Barcelona példáján keresztül bemutatva
: Bakó Botond
: Bakó Botond
Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján
: Hegedüs Adrienn
: Hegedüs Adrienn
A magyar labdarúgóklubok szponzorációs lehetőségei és brandépítés
: Hegedüs Fanni Sára
: Hegedüs Fanni Sára
A tetoválás marketingeszközei, brandépítés és customer experience
: Ódor Benjámin
: Ódor Benjámin
Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon
: Nagy Márk
: Nagy Márk
Különböző turisztikai célok bemutatása és összehasonlítása a Szentföldön, etnikai valamint vallási hovatartozás alapján
: Benyounes Sophia Caroline
: Benyounes Sophia Caroline
Brandépítés és rebranding bemutatása az MBH Bank példáján keresztül
: Czene Adrienn
: Czene Adrienn
Labdarúgó sportesemények turisztikai vonzereje
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A labdarúgó-világbajnokságok hatásai a rendező ország gazdaságára
: Czirle Máté
: Czirle Máté
Ki nyeri a 2016-os franciaországi labdarúgó Európa-bajnokságot?
: Jámbor Máté
: Jámbor Máté
Brandépítés social media felületeken keresztül a Lightning Shoes Kft. esetében
: Osztotics Eszter
: Osztotics Eszter
(Re)iszlamizációs törekvések a Balkánon a posztháborús etnikai törésvonalak és törékeny egyensúlyok mentén. REISLAMISATION EFFORTS ON THE BALKAN PENINSULA – POST-WAR ETHNIC BREAK LINES AND BRITTLE BALANCES
: Bándy Katalin, et al.
: Bándy Katalin, et al.
Brandépítés a Magyar Televízióban. Arculatépítés, műsorstruktúra- és imázsváltás a közszolgálati televízióban
: Tímár Ildikó Irén
: Tímár Ildikó Irén
Labdarúgó szponzorációk hatása a márkaimázsra és az értékesítésre
: Borbély Dávid
: Borbély Dávid
Labdarúgó-világbajnokságok rendezésének gazdasági és turisztikai hatásai
: Brogyay Dániel
: Brogyay Dániel
A 2021-es Labdarúgó-Európa-bajnokság Budapesten
: Kiss Amanda
: Kiss Amanda
Labdarúgó fogadási szokások optimalizálása gépi tanulás segítségével
: Kóti Marcell
: Kóti Marcell
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő
: Kopjári Gergő
Brandépítés az OTC termékek piacán, 2020 - trendek, kihívások és eredmények a gyógyszermarketing területén
: Györe Dalma
: Györe Dalma
Külföldi és magyar futballklubok jelenléte a közösségi médiában – Az FC Ajka és a Wrexham AFC esetének összehasonlítása
: Jagodics Bence
: Jagodics Bence
A Labdarúgó Bajnokok Ligájának szponzorálása, mint marketing eszköz
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
2015.évi UEFA Financial Fair Play monitoring, vagyis sajátos pénzügyi controlling a Fehérvár F.C. Kft.-nél
: Somogyi Piroska
: Somogyi Piroska
Az utóbbi három labdarúgó világbajnokságok összehasonlítása és gazdasági hatása turizmusra.
: Dubik Igor
: Dubik Igor
A magyar profi labdarúgó klubok választható stratégiái – van választás?
: Dénes Ábel
: Dénes Ábel
Állami támogatások elszámolása, kezelése a Magyar Labdarúgó Szövetség gazdálkodásában
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Veresegyház labdarúgó utánpótlás fenntartási költségek bemutatása elemzése és optimalizálása
: Geschitz Ádám
: Geschitz Ádám
Gazdasági szervezetek üzleti működésének és eredményességének bemutatása a labdarúgásban a Ferencvárosi Torna Club és a MOL Fehérvár FC összehasonlításával
: Makói András
: Makói András
Lokáció alapú marketing a kis- és középvállalkozások kommunikációs stratégiájában
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
A labdarúgó klubok működése számviteli megközelítésben, egy kis nemzetközi kitekintéssel
: Vincze Péter
: Vincze Péter
A Szurkolói Elégedettség Formálása Kommunikációs Stratégiákkal a Magyar Labdarúgó Élcsapatoknál.
: Katona Kálmán
: Katona Kálmán
A labdarúgó átigazolási piac árai, és az árak hatása a klubok magatartására
: Czirják Dániel
: Czirják Dániel
Brazília bemutatása és a 2014-es labdarúgó világbajnokság hatásai a turizmusra
: Csertő Judit
: Csertő Judit
A labdarúgó Európa-bajnokságok hatásainak vizsgálata különböző számú rendező országok esetében
: Oravecz Fábián
: Oravecz Fábián
Hasonló tételek
-
Élelmiszermentő logisztikai megoldások a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnél
: Száz Balázs -
A gyöngyöspatai etnikai konfliktus visszhangja az online sajtóban
: Zalavári Borbála -
Egy pályázati projekt előkészítése ésmegvalósításának főbb körvonalai a Czinka Panna Egyesületnél
: Mocsári Ágnes -
Brandépítés a Teqball példáján keresztül
: Hetyei András Vilmos -
A marketingtevékenységek vizsgálata a Videoton FC példáján keresztül
: Vörös Virág Tímea