Üzleti célú közösségi média - különös tekintettel a TikTok térhódítására

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szűcs Laura Anna
További közreműködők: Harsányi Dávid
Tollas Gábor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:facebook
hirdetések
Instagram
közösségi média
Tiktok
üzleti célú használat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43983
Leíró adatok
Kivonat:Szekunder kutatásom első felében - melyhez a témát feldolgozó szakirodalmakat veszem segítségül – elméleti hátteret biztosítok a további kutatások megalapozása képpen. Tisztázom többek között a közösségi média marketing fogalmát, szó lesz a szereplőkről és a piacon betöltött szerepükről. Helyet kapnak a trendek, illetve a gyakran felmerülő hirdetői hibákra is kitérek, melyet a közösségi oldalakon érdemes elkerülni a siker érdekében. Második felében foglalkozok a feltörekvő TikTokkal, hiszel véleményem szerint érdemes boncolgatni az újonnan megjelenő platformokat és az általuk nyújtott lehetőségeket. Bemutatásra kerül a globálisan és Magyarországon elfoglalt pozíciója, üzleti lehetőségek tárháza. Mindezek után szakdolgozatom primer kutatásában 10 darab mélyinterjút készítek, különböző szektorokban tevékenykedő, különböző korú és nemű marketing szakemberekkel, akik munkájukon keresztül aktívan használják a közösségi médiát és ismerik az általuk nyújtott üzleti lehetőségeket.