A marketingszervezet szerepe, tevékenysége az Antenna Hungária Zrt-nél, kifejezetten a mindigTV szolgáltatás kapcsán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Peiszerné Gidai Anett
További közreműködők: Marót Piroska
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
primer vizsgálatok
reklámtevékenység
SWOT-elemzés
termékfejlesztés
weboldal tervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43984

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43984
005 20230420135716.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Peiszerné Gidai Anett 
245 1 2 |a A marketingszervezet szerepe, tevékenysége az Antenna Hungária Zrt-nél, kifejezetten a mindigTV szolgáltatás kapcsán  |c Peiszerné Gidai Anett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Alulírott, Peiszerné Gidai Anett, kereskedelem és marketing szak, digitális marketing specializáció végzős hallgatója szakdolgozatomban az Antenna Hungária Zrt. marketingtevékenységét vizsgáltam, ezen belül kifejezetten a vállalat által működtetett mindigTV szolgáltatást.A szakdolgozatomban rövid áttekintés található az Antenna Hungária Zrt-ről, mint vállalatról, ezt követően kitértem a marketing szerepére általánosságban és a vizsgált cégnél egyaránt.Gyakorlati tevékenységem keretében a mindigTV szolgáltatás kampányait és kommunikációs aktivitását mutattam be, mely információkat a vállalatnál dolgozó, mindigTV szolgáltatásért felelős senior szegmens menedzsertől gyűjtöttem.A mindigTV szolgáltatást marketingmix, SWOT analitika, és reklámelmélet, valamit gyakorlat alapján elemeztem. Kitértem továbbá a szolgáltatás weboldalának elemzésére is.Primer kutatás keretében az Antenna Hungária Zrt.  és a mindigTV szolgáltatás ismeretségét, valamint a fogyasztók televízió és internethasználási szokásait vizsgáltam.A szolgáltatás elemzését és a kérdőívben kapott eredmények eredményeképpen pedig javaslatot tettem egy új, potenciális fogyasztókat kielégítő szolgáltatás bevezetésére, a grafikai designt is megtervezve. 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a primer vizsgálatok 
695 |a reklámtevékenység 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a termékfejlesztés 
695 |a weboldal tervezés 
700 1 |a Marót Piroska  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43984/1/2022_Szakdolgozat_Peiszern%C3%A9%20Gidai%20Anett_RRK6II.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43984/2/Peiszern%C3%A9%20Gidai%20Anett_RRK6II_bizalmas%20kezel%C3%A9s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43984/3/AH-B2C-workshop-markaarchitectura-arculat-%C3%B6sszegzes.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43984/4/Antenna%20Hung%C3%A1ria_Platformkutat%C3%A1s_20201109.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43984/5/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20K%C3%9CLS%C5%90_K%C3%BClkereskedelmi%20Kar_2023_01_02.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43984/6/Peiszern%C3%A9%20Gidai%20Anett.pdf  |z Dokumentum-elérés