A marketingszervezet szerepe, tevékenysége az Antenna Hungária Zrt-nél, kifejezetten a mindigTV szolgáltatás kapcsán
Elmentve itt :
| Szerző: | Peiszerné Gidai Anett |
|---|---|
| További közreműködők: |
Marót Piroska
Máté Dr. Zoltán |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | marketingkommunikáció primer vizsgálatok reklámtevékenység SWOT-elemzés termékfejlesztés weboldal tervezés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43984 |
Hasonló tételek
Szolgáltatás értékesítés B2B területen, az Antenna Hungária nagyvállalat gyakorlatának bemutatásán keresztül
: Resch Marcell Ádám
: Resch Marcell Ádám
Az Antenna Hungária Zrt. elemzése, avagy Digitális műsorszolgáltatást minden háztartásnak
: Érsek-Csanádi Alexandra
: Érsek-Csanádi Alexandra
Az Antenna Hungária Zrt likviditási helyzetének értékelése öt év alapján
: Illési Péter András
: Illési Péter András
A gyorsabb mindig jobb? - Versenyképes adórendszerek nyomában
: Szakács Péter Gábor
: Szakács Péter Gábor
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla
: Kovács Angéla
Szakmai gyakorlatom a Sport TV-nél
: Dávid Gábor
: Dávid Gábor
Szakmai gyakorlatom a Zugló TV-nél
: Prokaj Ádám
: Prokaj Ádám
„Egyéni vállalkozás? - Akkor legyünk katások!" - Avagy mindig megéri kisadózónak lenni?
: Kovács Krisztina Vilma
: Kovács Krisztina Vilma
The effect of TV commercials on children
: Végh Ágnes
: Végh Ágnes
Kultúraközi szolgáltatás kockázati tényezőinek csökkentése, egy szaúd-arábiai szoftverfejlesztési projekt kapcsán
: Tímár Zsuzsa
: Tímár Zsuzsa
Execution and effects of repositioning of TV2
: Kós Gabriella
: Kós Gabriella
A Deming-kör alkalmazása egy konkrét probléma kapcsán az Audi Hungaria Motor Kft.-nél
: Szakonyi Katalin
: Szakonyi Katalin
Egy új tehetségkutató műsor létjogosultsága a magyar médiapiacon, avagy A TV2 kommunikációs stratégiájának bemutatása a The Voice című műsor kapcsán
: Kalmár Zsófia
Megjelent: (2013)
: Kalmár Zsófia
Megjelent: (2013)
A zene szerepe a TV-reklámokban
: Freund Zita
: Freund Zita
Projekt menedzselés a vállalkozói világban, Projket életciklusok vizsgálata egy új szolgáltatás bevezetése kapcsán
: Busai Petra
: Busai Petra
A szomszéd cége mindig zöldebb? Controlling a zöld start-up-ok világában, avagy a kreatív kontroll útvesztői
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2023)
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2023)
A TV cserefolyamat teljesítménymérése és fejlesztési lehetőségei a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Anonim Anonim
: Anonim Anonim
Áfa tv alkalmazása egy autókereskedéssel foglalkozó vállalkozásban
: Karsaine Kufakisz Mária
: Karsaine Kufakisz Mária
A társadalmi nemi szerepek tükröződése a TV képernyőn
: Hegyi Nóra
: Hegyi Nóra
A Vaják című tv-sorozat hatása a magyar filmturizmusra
: Zsobrák Luca
: Zsobrák Luca
Hazai hírességek megjelenése reklámokban, különös tekintettel a tv-reklámokra
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Comparing classic and contemporary children TV shows through Regality theory
: Török Bálint
: Török Bálint
Nagykereskedelmi tevékenység az Agip Hungária Zrt. gyakorlatában
: Lesták Bernadett
: Lesták Bernadett
Projektmenedzselés a vállalkozó villágban, a projekt-életciklusok vizsgálata egy konkrét vállalkozói tevékenység kapcsán
: Kádi Balázs
: Kádi Balázs
Az ATV és a HírTv esti híradóinak elemző összehasonlítása
: Berecz Katalin
: Berecz Katalin
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
Streamerek által használt videókártyák és processzorok elemzése a Twitch.tv-n
: Kaya Ádám
: Kaya Ádám
Pécs város imázsépítési lehetőségei az Európai Kulturális Főváros cím elnyerése kapcsán
: Bilonka Anett
: Bilonka Anett
A vállalkozási tevékenység hatékonyságának és jövedelmezőségének elemzése a Rail Cargo Operator – Hungaria Kft-nél.
: Timár Krisztina
: Timár Krisztina
Ügyfélszolgálati tevékenység, mint kiegészítő szolgáltatás a közúti gyűjtő szállítmányozásban -problémák és megoldások-
: Papp Vanda
: Papp Vanda
The Power of Portrayal - Media Influence on Marketing Advertising PR Through Analysis''The Boys'' TV Show
: Oltai Márk György
: Oltai Márk György
A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata (elégedettség definiálása, lojalitás modellezése, mérése, empirikus vizsgálat egy adott cég vagy termék/szolgáltatás kapcsán)
: Klekner Mercédesz Lilla
: Klekner Mercédesz Lilla
Hasonló tételek
-
Szolgáltatás értékesítés B2B területen, az Antenna Hungária nagyvállalat gyakorlatának bemutatásán keresztül
: Resch Marcell Ádám -
Az Antenna Hungária Zrt. elemzése, avagy Digitális műsorszolgáltatást minden háztartásnak
: Érsek-Csanádi Alexandra -
Az Antenna Hungária Zrt likviditási helyzetének értékelése öt év alapján
: Illési Péter András -
A gyorsabb mindig jobb? - Versenyképes adórendszerek nyomában
: Szakács Péter Gábor -
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla