A marketingszervezet szerepe, tevékenysége az Antenna Hungária Zrt-nél, kifejezetten a mindigTV szolgáltatás kapcsán
Saved in:
Main Author: | Peiszerné Gidai Anett |
---|---|
Other Authors: |
Marót Piroska
Máté Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció primer vizsgálatok reklámtevékenység SWOT-elemzés termékfejlesztés weboldal tervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43984 |
Similar Items
Szolgáltatás értékesítés B2B területen, az Antenna Hungária nagyvállalat gyakorlatának bemutatásán keresztül
: Resch Marcell Ádám
: Resch Marcell Ádám
Az Antenna Hungária Zrt. elemzése, avagy Digitális műsorszolgáltatást minden háztartásnak
: Érsek-Csanádi Alexandra
: Érsek-Csanádi Alexandra
A gyorsabb mindig jobb? - Versenyképes adórendszerek nyomában
: Szakács Péter Gábor
: Szakács Péter Gábor
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla
: Kovács Angéla
Szakmai gyakorlatom a Sport TV-nél
: Dávid Gábor
: Dávid Gábor
Szakmai gyakorlatom a Zugló TV-nél
: Prokaj Ádám
: Prokaj Ádám
„Egyéni vállalkozás? - Akkor legyünk katások!" - Avagy mindig megéri kisadózónak lenni?
: Kovács Krisztina Vilma
: Kovács Krisztina Vilma
The effect of TV commercials on children
: Végh Ágnes
: Végh Ágnes
Execution and effects of repositioning of TV2
: Kós Gabriella
: Kós Gabriella
Kultúraközi szolgáltatás kockázati tényezőinek csökkentése, egy szaúd-arábiai szoftverfejlesztési projekt kapcsán
: Tímár Zsuzsa
: Tímár Zsuzsa
A Deming-kör alkalmazása egy konkrét probléma kapcsán az Audi Hungaria Motor Kft.-nél
: Szakonyi Katalin
: Szakonyi Katalin
A zene szerepe a TV-reklámokban
: Freund Zita
: Freund Zita
Egy új tehetségkutató műsor létjogosultsága a magyar médiapiacon, avagy A TV2 kommunikációs stratégiájának bemutatása a The Voice című műsor kapcsán
: Kalmár Zsófia
Published: (2013)
: Kalmár Zsófia
Published: (2013)
Projekt menedzselés a vállalkozói világban, Projket életciklusok vizsgálata egy új szolgáltatás bevezetése kapcsán
: Busai Petra
: Busai Petra
A TV cserefolyamat teljesítménymérése és fejlesztési lehetőségei a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Anonim Anonim
: Anonim Anonim
A szomszéd cége mindig zöldebb? Controlling a zöld start-up-ok világában, avagy a kreatív kontroll útvesztői
: Németh Krisztina, et al.
Published: (2023)
: Németh Krisztina, et al.
Published: (2023)
Áfa tv alkalmazása egy autókereskedéssel foglalkozó vállalkozásban
: Karsaine Kufakisz Mária
: Karsaine Kufakisz Mária
A társadalmi nemi szerepek tükröződése a TV képernyőn
: Hegyi Nóra
: Hegyi Nóra
A Vaják című tv-sorozat hatása a magyar filmturizmusra
: Zsobrák Luca
: Zsobrák Luca
Hazai hírességek megjelenése reklámokban, különös tekintettel a tv-reklámokra
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Az ATV és a HírTv esti híradóinak elemző összehasonlítása
: Berecz Katalin
: Berecz Katalin
Nagykereskedelmi tevékenység az Agip Hungária Zrt. gyakorlatában
: Lesták Bernadett
: Lesták Bernadett
Projektmenedzselés a vállalkozó villágban, a projekt-életciklusok vizsgálata egy konkrét vállalkozói tevékenység kapcsán
: Kádi Balázs
: Kádi Balázs
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
Streamerek által használt videókártyák és processzorok elemzése a Twitch.tv-n
: Kaya Ádám
: Kaya Ádám
Pécs város imázsépítési lehetőségei az Európai Kulturális Főváros cím elnyerése kapcsán
: Bilonka Anett
: Bilonka Anett
A vállalkozási tevékenység hatékonyságának és jövedelmezőségének elemzése a Rail Cargo Operator – Hungaria Kft-nél.
: Timár Krisztina
: Timár Krisztina
The Power of Portrayal - Media Influence on Marketing Advertising PR Through Analysis''The Boys'' TV Show
: Oltai Márk György
: Oltai Márk György
Ügyfélszolgálati tevékenység, mint kiegészítő szolgáltatás a közúti gyűjtő szállítmányozásban -problémák és megoldások-
: Papp Vanda
: Papp Vanda
A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata (elégedettség definiálása, lojalitás modellezése, mérése, empirikus vizsgálat egy adott cég vagy termék/szolgáltatás kapcsán)
: Klekner Mercédesz Lilla
: Klekner Mercédesz Lilla
Arculatváltás a Hilti Hungária Kft.-nél
: Rizmayer Anita
: Rizmayer Anita
Szervezetfejlesztés az Eni Hungaria Zrt.-nél
: Molnár Tímea
: Molnár Tímea
Hogy veszik át a streaming szolgáltatók a TV szerepét, avagy a streaming felemelkedése
: Pogonyi Patrik
: Pogonyi Patrik
Fogyasztói preferencia vizsgálat okostelefon vásárlás kapcsán
: Magyar Adrienn
: Magyar Adrienn
Hitelezhetőség és hitelképesség-vizsgálata jelzáloghitelek kapcsán
: Török Anita
: Török Anita
Személyi higiéniai változások a koronavírus kapcsán
: Bóta Fruzsina
: Bóta Fruzsina
Fogyasztói szokások vizsgálata videóstreaming-szolgáltatások kapcsán
: Diarra Safiatou
: Diarra Safiatou
A Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft. raktározási tevékenysége
: Fenyvesi Nikoletta
: Fenyvesi Nikoletta
A HR tevékenység bemutatása a Türk + Hillinger Hungária Kft. vonatkozásában
: Mlinkó Patrícia
: Mlinkó Patrícia
A legendás szolgáltatás
: Sulák Ádám
: Sulák Ádám
Similar Items
-
Szolgáltatás értékesítés B2B területen, az Antenna Hungária nagyvállalat gyakorlatának bemutatásán keresztül
: Resch Marcell Ádám -
Az Antenna Hungária Zrt. elemzése, avagy Digitális műsorszolgáltatást minden háztartásnak
: Érsek-Csanádi Alexandra -
A gyorsabb mindig jobb? - Versenyképes adórendszerek nyomában
: Szakács Péter Gábor -
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla -
Szakmai gyakorlatom a Sport TV-nél
: Dávid Gábor