Influenszerek hatása a vásárlói döntéshozatalban
Elmentve itt :
Szerző: | Császi Anna |
---|---|
További közreműködők: |
Kovács Dr. Ildikó
Papp-Zea Márk |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | hastag influenszer influenszer marketing közösségi média marketing reklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43990 |
Hasonló tételek
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)
: Barta Laura Lili
: Barta Laura Lili
Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban A szeretet, mint a márkák éltetője
: Simon Nóra
: Simon Nóra
Influenszerek hatása az egészséges életmódra
: Kedves Zsófia
: Kedves Zsófia
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Bangó Bettina Andrea
: Bangó Bettina Andrea
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Székely Hanna
: Székely Hanna
A környezettudatosság jelentőségének vizsgálata a vállalati CSR-ban és vásárlói döntéshozatalban kozmetikumok esetén
: Bagi Beáta
: Bagi Beáta
Influenszerek hatása a Z generáció mobilhasználatára
: Jónap Borbála
: Jónap Borbála
Influenszerek a vendéglátás marketingjében
: Mikolás Anett
: Mikolás Anett
A közösségi média és az influenszerek
: Szabó Sára Anna
: Szabó Sára Anna
Influenszerek és a vállalatok kapcsolata, hazai utazó influenszerek társadalomra gyakorolt pszichológiai hatásuk
: Veszprémi Levente
: Veszprémi Levente
Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban
: Kékesi Tifani
: Kékesi Tifani
Az influenszerek hatása a pénzügyi tudatosságra és befektetésekre
: Polyák Dorina
: Polyák Dorina
Influenszerek jelenléte a szállodai üzletágban
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
Innováció a döntéshozatalban-BI adatvizualizáció
: Császár Dalma Gabriella
: Császár Dalma Gabriella
Az utazó influenszerek hatása a fiatal generáció utazási szokásaira
: Gyovai Eszter Mária
: Gyovai Eszter Mária
Az influenszerek befolyása a Z generációra
: Zajácz Eszter Dorka
: Zajácz Eszter Dorka
A védjegyek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban.
: Bodon Bence
: Bodon Bence
Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában
: Várbiró Vilma
: Várbiró Vilma
Az online marketingkommunikáció szerepe az utazással kapcsolatos döntéshozatalban.
: Karancsi Dorottya Anna
: Karancsi Dorottya Anna
Az Üzleti Intelligencia szerepe a vállalati döntéshozatalban
: Erdélyi Bence
: Erdélyi Bence
Fitnesz influenszerek vásárlást befolyásoló ereje a közösségi médiában
: Fornádi Krisztina
: Fornádi Krisztina
A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira
: Szabó Tamás Károly
: Szabó Tamás Károly
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
A számviteli információs rendszer szerepe a vezetői döntéshozatalban
: Széplaky Anita
: Széplaky Anita
A márkázás és márkahűség szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
Az önköltségszámítás szerepe a vállalati döntéshozatalban elmélet és gyakorlat az UNICON Zrt. példáján keresztül
: Tárca-Lindenberger Zita
: Tárca-Lindenberger Zita
Influencer marketing hatása a vásárlói magatartásra
: Kmotricza Tamás
: Kmotricza Tamás
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
Az adatok és az adatvizualizáció szerepe a marketing döntéshozatalban
: Tóth Péter
: Tóth Péter
Az influenszerek szerepe a közösségi médiában és a Deichmann marketingkommunikációjában
: Lacza Ágnes
: Lacza Ágnes
A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben
: Stohl Anna Gréta
: Stohl Anna Gréta
AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
: Lukács Martina
: Lukács Martina
A reklámok befolyásoló hatása a vásárlói magatartásra
: Szántó Marietta
: Szántó Marietta
Az élelmiszerfogyasztási trendek hatása a vásárlói magatartásra
: Varga-Tiber Zsolt
: Varga-Tiber Zsolt
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Mógor Edina
: Mógor Edina
Az üzleti intelligencia eszközök szerepe és alkalmazása a vállalati döntéshozatalban
: Varga Patrik
: Varga Patrik
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Az MI influenszerek online fogyasztói megítélésének, és tartalomgyártókra jelentett fenyegetettségének kutatása
: Faludi Nikolasz Zsolt
: Faludi Nikolasz Zsolt
Hasonló tételek
-
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett -
Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)
: Barta Laura Lili -
Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban A szeretet, mint a márkák éltetője
: Simon Nóra -
Influenszerek hatása az egészséges életmódra
: Kedves Zsófia -
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Bangó Bettina Andrea