Fogyasztói aktivitás az online térben
Saved in:
Main Author: | Szakálas Sára Boglárka |
---|---|
Other Authors: |
Jenei Rita
Máté Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | internetmarketing keresőoptimalizálás közösségi média online értékesítés online reklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43997 |
Similar Items
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
: Peiker Márk
: Peiker Márk
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Csapatépítő rendezvények vizsgálata az online térben
: Forgó Enikő
: Forgó Enikő
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
Napjaink pénzügyi visszaélései az online térben
: André Veronika
: André Veronika
Fejlődés az online térben Az e-kereskedelmi lehetőségek vizsgálata és a kapmachinery.com webshop elemzése
: Kiss Olivér
: Kiss Olivér
Üzletmenet folytonossági aktivitás egy integrálódó banki környezetben
: Csapkovics Gábor
: Csapkovics Gábor
Az időskori aktivitás és a mentális egészség kapcsolata
: Bora Éva
: Bora Éva
Vállalaton belüli kommunikációt elősegítő megoldások az online térben
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
A munkaerő-piaci aktivitás és foglalkoztatás alakulása Magyarországon
: Auerbach Alexandra
: Auerbach Alexandra
Aktualitások az online szállásközvetítői térben - A Szállásvadász.hu piaci helyzete
: Molnár Petra
: Molnár Petra
A kis- és középvállalkozások lehetőségei az online térben - Fókuszban az online ruhavásárlási preferenciák
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
Az Y és Z generáció álláskeresési szokásai napjainkban az online térben
: Zalka Virág
: Zalka Virág
Színpszichológia a kiskereskedelmi térben
: Mireider Rebeka
: Mireider Rebeka
A hasznos szabadidő eltöltés és művelődés, mint az időskori aktivitás megőrzésének lehetőségei
: Fitos Franciska
: Fitos Franciska
Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
: Pichner Eszter
: Pichner Eszter
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
A digitális térben megjelenő social proof - Hogyan befolyásoljuk hatékonyan a fogyasztói döntéseket
: Tar Kitti Viktória
: Tar Kitti Viktória
Vállalkozói aktivitás és foglalkoztatás Magyarország régióiban, Közép-Magyarország helyzetét kiemelve (2008-2012)
: Bokros Rita
: Bokros Rita
Az online kereskedelem fejlődése és a koronavírus által megváltoztatott kereskedelmi térben betöltött szerepe
: Kárpáti Zsolt
: Kárpáti Zsolt
A magyar lakosság elfogadási aránya és attitűdje, fizikai aktivitás hatása az elektromos biciklivel szemben
: Kuzma Ábel
: Kuzma Ábel
Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
Innovációs aktivitás a magyar kis- és középvállalkozások vonatkozásában, illetve annak hatása a versenyképességre
: Sternóczky Dávid
: Sternóczky Dávid
Bankmarketing, a digitális térben Mobilbank és a digitális tér tendenciái
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
Közép-Európa a globális térben nemzetközi konferencia : [absztraktkötet]
Published: (2022)
Published: (2022)
Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben
: Ecsedi Judit
: Ecsedi Judit
Konferenciák online, és offline térben való megvalósításának előnyei, hátrányai a pandémia okozta helyzetben
: Bottyán Viktória
: Bottyán Viktória
Foglalkoztatottság, gazdasági aktivitás és a munkanélküliség alakulása az elmúlt évek távlatából és ezek hatásai Magyarországon
: Csiki Amália
: Csiki Amália
Vállalkozói elképzelések és aktivitás a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatói körében – az elmúlt tíz év változásai
: Farkas Szilveszter, et al.
Published: (2020)
: Farkas Szilveszter, et al.
Published: (2020)
A demokrácia kihívásai a modern digitális térben
: Molnár Eszter
: Molnár Eszter
A Szilva Galéria marketingstratégiája és az amatőr művészek által készített festmények keresletének megítélése az online térben
: Biró Szilvia
: Biró Szilvia
A munkaadói hírnév építése a digitális térben a különböző generációk körében A social media mint eszköz a munkáltatói márkaépítés erősítésére
: Deák Boglárka
: Deák Boglárka
Az online térben történő oktatás nehézségeinek és az oktatók digitális kompetenciáinak összehasonlító elemzése a BIG és METU intézményekben
: Brogyanecz Gábor
: Brogyanecz Gábor
Diákélet a kecskeméti KÖZ-tér/10 perc közösségi térben
: Maros Mirella
: Maros Mirella
Hagyományőrzés a virtuális térben-Interjúkutatás a magyar hagyományőrzés kontextusában
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
A Növekedési Hitelprogram keretében nyújtott refinanszírozott hitelek szerepe a hitelezési aktivitás változásában a K&H Bank Zrt. vonatkozásában
: Gulyás Árpád
: Gulyás Árpád
Similar Items
-
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca -
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca -
Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
: Peiker Márk -
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina -
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia