A nonprofit és for-profit szektoron belüli marketing tevékenységek változása a pandémiára adott válaszként

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Halász Viktória
További közreműködők: Koltányiné Vadász Viktória
Zsuzsa Fedor-Szabó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális kor
for-profit szektor
koronavírus-járvány (COVID-19)
kultúra
marketing
nonbusiness marketing
nonprofit szektor
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44006
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom elsődlegesen a nonprofit és for-profit szféra marketing tevékenységeit vizsgálja a pandémia időszaka alatt, miközben több területen is kitér a járvány okozta változásokra és az azokhoz való alkalmazkodásra. Nagy szerepet kap benne a digitális marketing fellendülése, illetve a kulturális szektor, azon belül is a rendezvényszervezés visszaesése. Primer kutatásomban mélyinterjúk segítségével két miskolci cég működését elemzem, külön kiemelve belső kommunikációjuk és társadalmi felelősségvállalásaik átformálódását.