A nonprofit és for-profit szektoron belüli marketing tevékenységek változása a pandémiára adott válaszként

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Halász Viktória
További közreműködők: Koltányiné Vadász Viktória
Zsuzsa Fedor-Szabó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális kor
for-profit szektor
koronavírus-járvány (COVID-19)
kultúra
marketing
nonbusiness marketing
nonprofit szektor
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44006

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44006
005 20230420135758.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Halász Viktória 
245 1 2 |a A nonprofit és for-profit szektoron belüli marketing tevékenységek változása a pandémiára adott válaszként  |c Halász Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom elsődlegesen a nonprofit és for-profit szféra marketing tevékenységeit vizsgálja a pandémia időszaka alatt, miközben több területen is kitér a járvány okozta változásokra és az azokhoz való alkalmazkodásra. Nagy szerepet kap benne a digitális marketing fellendülése, illetve a kulturális szektor, azon belül is a rendezvényszervezés visszaesése. Primer kutatásomban mélyinterjúk segítségével két miskolci cég működését elemzem, külön kiemelve belső kommunikációjuk és társadalmi felelősségvállalásaik átformálódását. 
695 |a digitális kor 
695 |a for-profit szektor 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a kultúra 
695 |a marketing 
695 |a nonbusiness marketing 
695 |a nonprofit szektor 
700 1 |a Koltányiné Vadász Viktória  |e ths 
700 1 |a Zsuzsa Fedor-Szabó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44006/1/Hal%C3%A1sz%20Vikt%C3%B3ria%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44006/2/b%C3%ADr%C3%A1lat_Hal%C3%A1sz%20Vikt%C3%B3ria.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44006/3/SZAKDOLGOZAT%20%C3%89RT%C3%89KEL%C3%89S_Hal%C3%A1sz%20Vikt%C3%B3ria.pdf  |z Dokumentum-elérés