A nonprofit és for-profit szektoron belüli marketing tevékenységek változása a pandémiára adott válaszként
Elmentve itt :
Szerző: | Halász Viktória |
---|---|
További közreműködők: |
Koltányiné Vadász Viktória
Zsuzsa Fedor-Szabó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitális kor for-profit szektor koronavírus-járvány (COVID-19) kultúra marketing nonbusiness marketing nonprofit szektor |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44006 |
Hasonló tételek
Az üzleti szektoron belüli korrupció mértéke és mechanizmusa a generációk között
: Pekler Zalán Tibor
: Pekler Zalán Tibor
Munkavállalói motivációk vizsgálata az SSC szektoron belül
: Gyula Noémi
: Gyula Noémi
Digitális rendezvények térnyerése, az üzleti rendezvénypiac válasza a pandémiára
: Hatvani Krisztina
: Hatvani Krisztina
The role and financial sustainability of nonprofit organizations in our profit-orinted world
: Takács Boglárka
: Takács Boglárka
Kulturális rendezvény mint PR eszköz a for-profit és nonprofit szektorban
: Bubics Ádám
: Bubics Ádám
A Merkantil Bank Zrt. üzleti környezetének elemzése, különös tekintettel a pandémiára
: Friedrich Fanni
: Friedrich Fanni
A vállalaton belüli CSR tevékenységek értékelése – két vállalat példáján keresztül
: Csiszár Emese
: Csiszár Emese
A Housekeeping válasza a pandémiára a SPA RESORT STYRIA szálloda példáján keresztül
: Markó Izabell
: Markó Izabell
Non-profit marketing a Vörösmarty Színházban
: Dallos Anna Dóra
: Dallos Anna Dóra
A következetes nonprofit marketing szerepe a menhelyek sikeres működtetésében
: Halász Viktória
: Halász Viktória
Fogyasztást akadályozó tényezők vizsgálata a közösségi gazdaságban a mobilitási szektoron keresztül
: Bajtel Szilárd
: Bajtel Szilárd
A nonprofit szektor működésének bemutatása, a Sportország SC Közhasznú Non Profit Kft. példáján
: Dénes Richárd Tibor
: Dénes Richárd Tibor
Non profit szervezet direkt marketing akciójának elemzése
: Moharosné Bratek Szilvia
: Moharosné Bratek Szilvia
Vendéglátó szektoron belül használt integrált információs rendszerek / Az Anyukám mondta kft. folyamatoptimalizálása
: Veress Domokos
: Veress Domokos
Kártékony kódok és az ellenük való védekezés evolúciójának bemutatása a pénzintézeti szektoron keresztül
: Fehér Ágoston
: Fehér Ágoston
The question of profitability Analyzing market concepts, implementing risk management, and applying technical analysis by day traders in the crypto market
: Aguilar Attila Sebastian
: Aguilar Attila Sebastian
A Civil Licit- különleges CSR akció bemutatása- a nonprofit, a for-profit és az állami szektor találkozása
: Tóth Márton
Megjelent: (2013)
: Tóth Márton
Megjelent: (2013)
Non-profit vállalkozásfejlesztés. A non-profit vállalkozásfejlesztés lehetőségei a Nemzeti Fejlesztési Terv keretében
: Renkó Edina
: Renkó Edina
Önkormányzati tevékenységek kiszervezése önkormányzati tulajdonú Nonprofit vállalkozásnak a költséggazdálkodás hatékonysága érdekében
: Marosi Melinda
: Marosi Melinda
The impacts of Covid-19 on Budapest's other profit-oriented accommodation market
: Mátrai Dóra Kinga
: Mátrai Dóra Kinga
Non-profit szervezetek adózási specialitásai
: Glück Cintia
: Glück Cintia
Non-profit szervezetek adózási specialitásai
: Kiss Richárd János
: Kiss Richárd János
Sharing economy – fenntarthatóság vagy profit?
: Schmidl Tibor Dániel
: Schmidl Tibor Dániel
Increasing profitability in hotels and restaurants by IT developments.
: Kéki Márton
: Kéki Márton
A nonprofit szervezetek online marketing tevékenységei és annak változása a Covid-19 hatására az AIESEC MKE példáján keresztül
: Csuri Viktória
: Csuri Viktória
Vállalaton belüli digitális kommunikáció
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A reklámügynökségek változása és kihívásokra adott válaszai az aranykortól napjainkig
: Berta Zsófia Erzsébet
: Berta Zsófia Erzsébet
A fogyasztói szokások változása és egy erre adott vállalati reakció
: Szabó Ákos
: Szabó Ákos
Research of the Profitable Operation of an Equestrian Club in Hungary
: Biró Luca
: Biró Luca
Peut-on profiter de la crise énergétique?
: Tory Eszter
: Tory Eszter
Examination of Impact Factors of the Profitability by using Multivariate Statistical Methods Determination of the Profitability Factor
: Csesznák Anita
Megjelent: (2007)
: Csesznák Anita
Megjelent: (2007)
Marketing tevékenységek egy szoftver értékesítésével kapcsolatban
: Danov Ulan
: Danov Ulan
A Manpower toborzásához tartozó marketing tevékenységek értékelése
: Fodor Petra
: Fodor Petra
Tools for maximizing income in the non-profit sector for sponsorship seekers
: Szilágyi Péter
: Szilágyi Péter
Tools for maximizing income in the non-profit sector for sponsorship seekers
: Szilágyi Péter
: Szilágyi Péter
Szabadidős tevékenységek vizsgálata generációs szempontból
: Köles Noémi Viktória
: Köles Noémi Viktória
A Study on the Profit Model of China's Online Travel Website Ctrip
: Xu Qifan
: Xu Qifan
Vállalaton belüli kommunikáció vizsgálata
: Sautek Veronika Lídia
: Sautek Veronika Lídia
Marketingkommunikáció és online marketing tevékenységek a pizza készítés világában
: Vitéz Lotti
: Vitéz Lotti
Önkéntesek motivációjának fejlesztése az AFS Magyarország non-profit szervezetnél
: Szeles Szilvia Mária
: Szeles Szilvia Mária
Hasonló tételek
-
Az üzleti szektoron belüli korrupció mértéke és mechanizmusa a generációk között
: Pekler Zalán Tibor -
Munkavállalói motivációk vizsgálata az SSC szektoron belül
: Gyula Noémi -
Digitális rendezvények térnyerése, az üzleti rendezvénypiac válasza a pandémiára
: Hatvani Krisztina -
The role and financial sustainability of nonprofit organizations in our profit-orinted world
: Takács Boglárka -
Kulturális rendezvény mint PR eszköz a for-profit és nonprofit szektorban
: Bubics Ádám