The Environmental and Social Impact of Fast Fashion
Saved in:
Main Author: | Udegbunam Roberto Furtado |
---|---|
Other Authors: |
Seta Ishak
Tölgyessy Dr. Péterné Sass Magdolna Ildikó |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | consumers environmental impact fast fashion social impact sustainability |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/44012 |
Similar Items
The effects of environmental consciousness on fast fashion
: Friedel Dorottya
: Friedel Dorottya
Corporate social responsibility a textil szektorban (fast fashion, luxury fashion és protective wear)
: Valkár Zsolt
: Valkár Zsolt
Impact of Brand Communication on Purchase Intentions of Customers in the Fast Fashion Industry
: Gupta Pranya
: Gupta Pranya
The Future of Fast Fashion in the European Union
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
Fast Fashion and How Gen Z Sees It Is Social Media the Future of Marketing?
: Váray Míra
: Váray Míra
Fenntarthatóság a fast-fashion területén
: Said Leila
: Said Leila
Felelősségvállalás a fast fashion világában
: Dombos Roland
: Dombos Roland
Greenwashing a fast fashion világában
: Kocsis Viktória Lilla
: Kocsis Viktória Lilla
Can we and should we stop fast fashion? Is shopping at small-medium sized enterprises a better option? Fast fashion from an economic, social, and ecologic perspective
: Kaiser Donna Donatella
: Kaiser Donna Donatella
The influence of the fast fashion market on the world and the economy
: Kolozsvári Kata
: Kolozsvári Kata
A ,,Fast Fashion" a fenntarthatósággal szemben
: Gyurcsó Dorka
: Gyurcsó Dorka
Environmental impact of the war Case study: Kosovo conflict
: Bauer Aleksandra
: Bauer Aleksandra
Corporate Environmental Responsibility and Greenwashing within the Fashion Industry in Hungary
: Gyüre Dominika
: Gyüre Dominika
Consumer Behaviour In Fast Fashion At Brick-And-Mortar Store
: Dang Mai Nguyen
: Dang Mai Nguyen
Analysis of Hungarian youngsters' fast fashion shopping habits
: Tóth Orsolya
: Tóth Orsolya
Environmental, Social and Governance (ESG) Befektetési Alapok
: Csanádi Lilla Zsófia
: Csanádi Lilla Zsófia
Vásárlási szokások a magyar fast fashion piacon
: Pintér Orsolya
: Pintér Orsolya
Fast fashion, avagy a tudatos tudatlan öltözködés
: Balaj Lourdes Maria
: Balaj Lourdes Maria
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra
: Toldi Petra
Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben
: Papp Máté Olivér
: Papp Máté Olivér
A fast fashion árnyékában milyen fenntartható megoldások léteznek a divatiparban? – Fókuszban a vállalati fenntarthatóság
: Varró Viktória
: Varró Viktória
Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
Social and environmental development of tourist-recreational territories of Azerbaijan
: Planidin Evgenii
: Planidin Evgenii
Sociocultural and environmental impacts of inbound tourism in Mallorca
: Nagy Eszter Júlia
: Nagy Eszter Júlia
Az Inditex tevékenységének bemutatása a Fast Fashion-on keresztül
: Parajdi Emese
: Parajdi Emese
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
A fast fashion fenntarthatósága az Inditex üzletpolitikáján keresztül
: Ágoston Tamás
: Ágoston Tamás
Fast Fashion üzletek térhódításának okai a versenytársak figyelembevételével
: Rácz Renáta
: Rácz Renáta
Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében
: Murár Kata
: Murár Kata
The economic, social and environmental effects of the South-East Asian palm oil production, and its impact on international relations
: Molnár Alíz
: Molnár Alíz
Environmental impact of the war. Case study Kosovo conflict of 1999
: Bauer Aleksandra
Published: (2018)
: Bauer Aleksandra
Published: (2018)
A Study on Environmental Impacts of Ecotourism in the Lake Tisza
: Filiz Ugur
: Filiz Ugur
Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül
: Hodován Kíra
: Hodován Kíra
Fast fashion és fenntartható divat megítélésének vizsgálata kvantitatív kutatással
: Szaszkó Laura Éva
: Szaszkó Laura Éva
A fast-fashion árnyoldala és a fenntartható divat kutatása
: Visy Letícia
: Visy Letícia
A fogyasztói magatartás elemzése a fast fashion szegmensre fókuszálva
: Forgács Enikő
: Forgács Enikő
The impact of sustainability and environmental mindfulness on consumer attitude in the beauty industry
: Márton Rebeka Sára
: Márton Rebeka Sára
The cruise industry’s environmental impact on the destination and sustainable development in Europe
: Domokos Lili
: Domokos Lili
Fenntarthatóság és divat - Változások és megoldások a fast fashion világában
: Podlaviczki Georgina
: Podlaviczki Georgina
Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva
: Jankovics Anna Katalin
: Jankovics Anna Katalin
Similar Items
-
The effects of environmental consciousness on fast fashion
: Friedel Dorottya -
Corporate social responsibility a textil szektorban (fast fashion, luxury fashion és protective wear)
: Valkár Zsolt -
Impact of Brand Communication on Purchase Intentions of Customers in the Fast Fashion Industry
: Gupta Pranya -
The Future of Fast Fashion in the European Union
: Sweidan Yousef Loiy Swalh -
Fast Fashion and How Gen Z Sees It Is Social Media the Future of Marketing?
: Váray Míra