A fogyasztói magatartás vizsgálata a tudatos és egészséges életmód függvényében a közösségi médián keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Farkas Vivien
Other Authors: Judák Dalma
Kovács Dr. Ildikó
Format: Thesis
Kulcsszavak:egészséges életmód
étkezési motivációk
fogyasztói magatartás
közösségi média
tudatos életmód
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44023
Description
Abstract:Az utóbbi években, ahogy hazánkban is legyen szó az online, illetve offline térről, egyre gyakrabban hallhatjuk a ’’tudatos’’ és az ’’egészséges’’ kifejezéseket és az efajta termékek iránti kereslet is az exponenciálisan növekvő szakaszba sorolható. A téma jelenleg nagyon helytálló, abból a szempontból, hogy a fogyasztói társadalom jelentős érdeklődést mutat afelé, hogy több figyelmet fordítson saját egészégére . A megemelkedett kereslet miatt a vállalatoknak is követniük kell ezt a vonalat, hogy kielégítsék a fogyasztói igényeket, ezért tartottam időszerűnek, hogy kicsit jobban beleássam magam a témába.Témaválasztásomat egyrészt a személyes érdeklődésem indokolja, másrészt véleményem szerint ez egy elég aktuális téma jelenleg, amelynek részleteit igazán érdekes felfedezni. Kíváncsiságom abból is adódott, hogy immár több mint egy éve ebben az életstílusban élek, ami természetesen még nem olyan hosszú idő, viszont a téma iránti izgatottságom csak növekedni látszik. Úgy gondolom alapból a fogyasztói magatartás vizsgálata egy összetett tevékenység, ami a befolyásoló tényezők miatt is újra és újra megújul, kötelessége követni a legújabb trendeket.