Az Egri borvidék marketingstratégiáinak bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kiss Dorina
További közreműködők: Goger Balázs
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bor
Eger
magyarországi borvidékek
marketingmix
rendezvények
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44024

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44024
005 20230420135830.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kiss Dorina 
245 1 3 |a Az Egri borvidék marketingstratégiáinak bemutatása  |c Kiss Dorina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom középpontjában az Egri borvidék marketingstratégiáinak bemutatása áll, amelyet két részre vonatkozóan ismertetek részletesen; az 1990-2010 közötti, valamint a 2010-től 2022-ig tartó időszak tekintetében. Ennek keretében elkészítem az egri Sike Pincészet SWOT-analízisét, valamint marketingmix elemzését. Primer kutatásommal célom, hogy megvizsgáljam a kitöltők borvásárlási szokásait, valamint a bor helyettesítő termékeit kérdőíves megkérdezés segítségével. A kutatásomban a 18 év fölötti borfogyasztók válaszaira voltam kíváncsi, a kitöltők csoportosítása nemük, életkoruk, lakóhelyük, valamint végzettségük szerint történt meg. 
695 |a bor 
695 |a Eger 
695 |a magyarországi borvidékek 
695 |a marketingmix 
695 |a rendezvények 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Goger Balázs  |e ths 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44024/1/Szakdolgozat_Az%20Egri%20borvid%C3%A9k%20marketingstrat%C3%A9gi%C3%A1i_KD.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44024/2/Kiss%20Dorina.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44024/3/Kiss%20Dorina_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés