Magyarország kőszínházainak szegmentálása marketingtevékenységük alapján

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ráncsik Csilla Andrea
Other Authors: Horváth Csenge Olga
Pólya Dr. Éva
Format: Thesis
Kulcsszavak:kőszínház
kultúra
Kultúramarketing
nonbusiness marketing
színház
színházmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44027
Description
Abstract:Szakdolgozatom témájának egy nem mindennap területet választottam, a színházmarketinget. A kutatásaim során olyan tényezőket kerestem, amely alapján szegmentálni tudtam Magyarország kőszínházait. Fontos volt, hogy leszűkítsem a vizsgált intézményeket, kifejezetten olyan kulturális egységeket választottam ki, akik saját repertoárral, társulattal és állandó épülettel rendelkezzenek. Kutatásaimból kiderült, hogy gondolkodásmódbeli, illetve terület alapú (Budapest vs. vidék) eltéréseket lehet felfedezni, valamint ezek alapján szegmentálni a színházakat országunkban.