Magyarország kőszínházainak szegmentálása marketingtevékenységük alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ráncsik Csilla Andrea
További közreműködők: Horváth Csenge Olga
Pólya Dr. Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kőszínház
kultúra
Kultúramarketing
nonbusiness marketing
színház
színházmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/44027

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg44027
005 20230420135836.0
008 230420suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ráncsik Csilla Andrea 
245 1 0 |a Magyarország kőszínházainak szegmentálása marketingtevékenységük alapján  |c Ráncsik Csilla Andrea  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témájának egy nem mindennap területet választottam, a színházmarketinget. A kutatásaim során olyan tényezőket kerestem, amely alapján szegmentálni tudtam Magyarország kőszínházait. Fontos volt, hogy leszűkítsem a vizsgált intézményeket, kifejezetten olyan kulturális egységeket választottam ki, akik saját repertoárral, társulattal és állandó épülettel rendelkezzenek. Kutatásaimból kiderült, hogy gondolkodásmódbeli, illetve terület alapú (Budapest vs. vidék) eltéréseket lehet felfedezni, valamint ezek alapján szegmentálni a színházakat országunkban. 
695 |a kőszínház 
695 |a kultúra 
695 |a Kultúramarketing 
695 |a nonbusiness marketing 
695 |a színház 
695 |a színházmarketing 
700 1 |a Horváth Csenge Olga  |e ths 
700 1 |a Pólya Dr. Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44027/1/R%C3%A1ncsik%20Csilla%20Andrea_NSNDAN_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44027/2/R%C3%A1ncsik%20Csilla%20Andrea_NSNDAN_Nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44027/3/B%C3%8DR%C3%81LAT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/44027/4/SZD.Rancsik.Csilla.pdf  |z Dokumentum-elérés